Huiskamer: Praatje slaan?
| reactie 616
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Het is heel simpel en het heeft met de kerk te maken.. En bloederigen verhalen zijn altijd leuker |
| reactie 617
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Dat eerste had ik echt niet verwacht o_O |
| reactie 618
|
|
|
Ja het is ingewikkeld maar de kerk vermoorde jonge meiden (ik weet de reden ff niet meer) Maar dus kwamen de ouderen vrouwen in actie doormiddel van giftige kruiden te gebruiken.. Vandaar.. (korte samenvatting, heb me boekje niet dus weet niet precies t hele verhaal) |
| reactie 619
|
|
|
Wat is dat dan voor boekje? |
| reactie 620
|
|
|
Een Travel shriftje waar ik al dat soort info in op schrijf |
| reactie 621
|
|
|
Mytische wezens worden ook nooit saai, vooral als je er steeds weer nieuwe informatie bij krijgt |
| reactie 622
|
|
|
Idd! Maar ik doe altijd eerst veel onderzoek, maak me eigen verklaring en schijf het dan op! Heel mooi boekje omdat ie met een magneetje dicht gaat.. (ik verveel je vast -.-) |
| reactie 623
|
|
|
Mij verveel je niet snel hoor, ga vooral verder |
| reactie 624
|
|
|
Vraag me wat je wilt weten. Of iets waar ik over moet vertellen. Ik weet ff niets meer.. |
| reactie 625
|
|
|
Er zijn eigenlijk best wel logische verklaringen voor vleermuizen en weerwolven |
| reactie 626
|
|
|
Vertel. |
| reactie 627
|
|
|
Als je porfyrie hebt begint je huid wit te worden, kun je niet tegen de zon, heb je vaak andermans bloed nodig. Dus bewijs maar eens dat vampieren niet bestaan. Net zoals hypertrichose er voor zorgt dat je op een weerwolf lijkt, wie zegt dat ze nep zijn? (ben ik 's tegengekomen tijdens een onderzoek, weet niet dat je der wat aan hebt) |
| reactie 628
|
|
|
You are boring as fuck.. -.- Wat heb ik hier aan? En ik dacht dat ik iets moest vertellen?! Ga maar eens slapen. Ben kapot! En miss overmorgen nacht fotografie doen!! Goodnight. |
| reactie 629
|
|
|
Nu al kapot? o_O |
| reactie 630
|
|
|
Ik ben eigenlijk altijd moe.. |