Huiskamer: Praatje slaan?
| reactie 586
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Stuur ik niks terug? :O Jawel |
| reactie 587
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Maar het asfalt lijkt zo zacht.. Maar dat doe ik ook niet.. Ik ga gewoon douchen.. De douche zo heet zetten dat het me huid verbrand. Kan nu toch niet huilen, heb ik gister al gedaan, dan maar branden. |
| reactie 588
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik douche altijd op zo'n 45 *C, geen punt, dan kook ik niet alleen van binnen |
| reactie 589
|
|
|
Doe je wel voorzichtig? Rustig aan doen he. Als je erover wilt praten |
| reactie 590
|
|
|
Ik heb nu al het gevoel dat ik jullie verveel met mijn shitty leven en problemen. Ik wil jullie niet mee tekken in me hell |
| reactie 591
|
|
|
Vrienden zijn er om elkaar te helpen he, of toch tenminste naar te luisteren |
| reactie 592
|
|
|
Fijn, nu heb je me bijna aan het huilen gemaakt.. Not helping! En PF, think its funny hurting yourself? Feel like you don't want to live? |
| reactie 593
|
|
|
Oei, dat is niet de bedoeling natuurlijk. Maar het is goed bedoeld hoor. |
| reactie 594
|
|
|
I know.. Maar ik ben zo depri omdat ik gewoon realiseer dat ik nooit echt vrienden heb gehad. Dat ik eigenlijk me hele leven alleen maar heb gehuild.. Now I feel numb.. |
| reactie 595
|
|
|
Tja, dat is niet leuk nee. Ik wens je wel veel sterkte, en ook voor jou komt er een mooiere tijd hoor, het vraagt alleen geduld. En je moet volhouden. Want de volhouder wint |
| reactie 596
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Seala, misschien kunnen we geen vriende nzijn via pc, maar let op je lijf. Je verbranden, tot je verminkt bent heb je ook nisk aan hoor. Ik mank soms al omdat die twee paarden mn voet handen geplet |
| reactie 597
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ofcourse it's not funny to hurting yourself, but keep yourself alive! How on earth do you think I'm still living even with the scars in my heart? Believe in yourself, believe in your master. Don't cut yourself, or burn faster. What about the familly, your poem-fans. They can't miss you, they won't it, they won't lostt you for the whole life. Ff serieus, zonder jou zijn er geen geweldige gedichten meer, is de familie niet meer compleet. Geloof in jezelf en in je meester (you know who). Ik geloof dat je het kunt, nu jij nog! |
| reactie 598
|
|
|
Ik hoor ook nergens thuis, heb geen failie (tuurlijkwel maar je weet wat ik bedoel) Ik hoor niet bij de paarden familie, ze vinden me raar, bij de tekenfamilie ook niet, ze vinden me toe goed voor hen, ier hoor ik ook niet, ik dicht slecht en ik heb enkel Emma |
| reactie 599
|
|
|
Esmée, jij kan ook goed dichten hoor, en Sheala ook. |
| reactie 600
|
|
|
Leugenaar, dan nog, ik zal nooit tot de dichtersfamilie hier horen .. |