Huiskamer: Praatje slaan?
| reactie 646
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Tja, 't is niet echt horror, maar wel geweldig om te lezen hoe het bloed stroomt |
| reactie 647
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Nounou, lekker dan |
| reactie 648
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
En je maakt me bloeddorstig.-.- Ik ga ff een slachtoffer zoeken voor mijn drinken. Schrik niet als je in België, Nog gesmoorde gillen hoort klinken. |
| reactie 649
|
|
|
Brb, ff iets pakken |
| reactie 650
|
|
|
Ik heb trouwens liever patatje oorlog, soms is het zonder patat ook wel goed bij mij |
| reactie 651
|
|
|
Bew, ik verveel me een beetje, ik ben weer een verhaal aan het schrijven, een klein stukje: “Shiv, ruim je kamer op of ik jaag een kogel door je voetâ€, schreeuwde moeder. Shiv wist verdomd goed dat ze het meende. “Loop naar de maan !†schreeuwde SHiv terug. Haar moeder wist ook dat Shiv dit meende. Shiv gritste een dolk van haar nachttafeltje, stopte die in haar zak en slofte naar de trap. Ze pakte de leuning en stapte traag van de strap af. Ze wandelde de keuken in en moeder greep Shiv’s arm en haar nagels boorde zich in erin. Shiv trok haar dolk en prikte in haar moeder’s arm. “Laat me losâ€, zei Shiv bevelend. Moeder trok haar arm terug en wreef met twee vingers over de huid die geprikt was. Shiv stapte naar de deur, opende die en eenmaal buiten smakte ze die dicht. |
| reactie 652
|
|
|
Verder! Leest naar meer! Wat is trouwens een strap? |
| reactie 653
|
|
|
Nou, welkom in Belgie dan Nou, gezellig daar in dat gezin. Smaakt naar meer |
| reactie 654
|
|
|
Een trap Pf Ik ga off, ik moet, ga tv kijken, bye !! Ps, bedankt voor de lieve commentaar ! |
| reactie 655
|
|
|
Graag gedaan, het lijkt me echt een leuk verhaal |
| reactie 656
|
|
|
Wel een paar veranderingen, Ik kan seffes tot vanavond niet on komen. Een stom feest |
| reactie 657
|
|
|
Veel plezier op dat feest |
| reactie 658
|
|
|
Ik was niet op een feest, ik verveelde me gwn |
| reactie 659
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Nou ik heb ook niet veel gemist hier.. Ik ben vandaag de hele dag in de dierentuin geweest. 400 foto's ofzo? Valt wel mee dus. Nu ff uitzoeken |
| reactie 660
|
|
|
|
| Naar boven | |