Huiskamer: Praatje slaan?
| reactie 631
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik dacht dat je tijd wel hongerig was |
| reactie 632
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Jij bent altijd hongerig. -.- Ik ben altijd moe. |
| reactie 633
|
|
|
-,- -.- -,- Ik ben dan hongerig omdat jij dan over iets begint wat ik lekker vind -.- |
| reactie 634
|
|
|
Can you shut up?! Ik kan niet gaan slapen als jij tegen me gaat praten.. -.- Zo irritant.. Droom jij nou maar eens van lekker gebraden vlees aan een spit, inplaatsvan je iegen verbrande vlees. |
| reactie 635
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Leuke verhalen over mythes |
| reactie 636
|
|
|
Ook niet met je schoonmoeder Nathan? |
| reactie 637
|
|
|
Whaha, Burn. Waarom heb je niets met mytische wezens? Ze zijn perfect!! |
| reactie 638
|
|
|
Ik heb geen schoonmoeder Sprookjes vind ik wel leuk. Maar (teveel) van dat hekserij en vampier en al dat duister wil ik liever niks van weten Ik wandel liever in het Licht, zie je tenminste waar je loopt. Duister is zo donker :{ Alhoewel, een fietstocht in de late avonduren, rond 22 uur in de herfst vind ik wel weer leuk, vorig jaar nog gedaan. Lekker in de donkere polder. Heerlijk stil, alleen de wind |
| reactie 639
|
|
|
In de nacht, bewolkt, volle maan, huilende wind, ben je daar bang voor? Hoe meer je 's nachts loopt, hoe beter je alles in het donker kan zien. Dus je wilt niks van me weten? |
| reactie 640
|
|
|
Haha. Ik ben vanavond een paar uur weg |
| reactie 641
|
|
|
Als ik daar bang voor ben, ging ik niet savonds fietsen in de donkere polders. Ik zei juist dat ik dat heerlijk vond (en vind) nee zonder gekheid. Jou mag ik echt wel hoor. En Sheala ook. En nogmaals, fietsen of wandelen in de donkere velden/bossen heb ik niks op tegen, vind ik juist erg leuk. Ik geniet daarvan |
| reactie 642
|
|
|
Ja, maar dan kun je toch ook niet veel zien waar je loopt of fietst Ik geniet er pas echt van als er wolven en vossen in de buurt zijn |
| reactie 643
|
|
|
Vossen dat kan, maar wolven ook? Da's wel een stuk gevaarlijker geloof ik |
| reactie 644
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Wss zal ik niet van horror houden, maar ik hou wel van bloederige mytische verhalen. Ik heb nu Ravenwoud en Elfenblauw, de banneling gelezen. Daar steken ze gwn een mes door de keel van een monster, en overal bloedspatten .. Ik kon het boek niet loslaten, en na 395 blz bloederige mytologie ben je kwaad als het uit is.. |
| reactie 645
|
|
|
Aha, dat is de macht van de spanning |
| Naar boven | |