Gedichten check: Voor elk probleem
| reactie 46
|
|
|---|---|
|
marill Berichten: 1058 |
tijd is soms vluchtig gewoon wat luchtig dan duurt de tijd lang vul ik de tijd met vrolijkheid zinnige gesprekken dan wil ik het rekken leren om elkaar te begrijpen kost gewoon tijd |
| reactie 47
|
|
|
Kirbybom Berichten: 100 |
Tijd is het Om te vertrekken Ik kan niemand vertrouwen En daar ga ik nu echt niet meer van balen Ik ben het gewend Het lijkt voor mij een trend Dit is slecht Maar dan heb ik maar pech Niemand geeft om me Dus voor mij betreft is het OVER |
| reactie 48
|
|
|
OVER is jouw vertrouwen in de mensen om je heen dan voel jij je vast erg alleen zie het als opnieuw mogen bouwen helaas is het geen kant en klaar pakket met liefde, vertrouwen en pret de keuze ligt in je eigen hand om te bouwen aan een nieuwe band met iemand die je ga vertrouwen |
| reactie 49
|
|
|
Wie ga ik dan vertrouwen?? |
| reactie 50
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 322 |
mensen om je heen, geloof me, ze laten je niet alleen, je familie, je vrienden, van wie je misschien dacht dat je ze niet verdienden, maar ze zijn er voor jou, echt, ze zijn niet allemaal heel slecht gaat het met je? liefs |
| reactie 51
|
|
|
Mensen om me heen laten me juist in de steek ik vertrouw ze nu niet ik wou dat ze me gewoon met rust liet en me achterlaten met een hoop verdriet of ze het willen of niet ze laten me nu toch in de steek dus geef me maar zoveel als je maar wil een preek aan mij want dat is wat ik hoor te krijgen |
| reactie 52
|
|
|
krijg je veel preken? wat is je probleem? je wilt graag rust om je heen laten ze je niet alleen met je ellende en verdriet? dan is er toch iemand die naar je om ziet of zie ik dit nu verkeerd |
| reactie 53
|
|
|
Ik wil dit nu even vergeten Sorry maar ik er nu even niet meer aandenken Ik loop erg vast dus ik weet niet of deze onderwerp nog past Ik word echt moe van mezelf |
| reactie 54
|
|
|
zoek dan een verzetje wat let je fietsen langs wegen met straffe wind tegen ronddraaiende spaken je hoofd leeg maken nergens meer aan denken het zal je nieuwe energie schenken |
| Naar boven | |