Gedichten check: Voor elk probleem
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Andere van hou gedichten brengen ook inspiratie hoor Freak |
| reactie 17
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Mooi echt waar! |
| reactie 18
|
|
|
Kirbybom Berichten: 100 |
Mooi wat is mooi Is iets pas mooi als ik het kapot gooi Waar wat is waar Ik ben gewoon raar |
| reactie 19
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
raar of niet ik geniet om wat te rijmen of scherven te lijmen scherven brengen immers geluk al moet dan eerst wel wat stuk |
| reactie 20
|
|
|
Marouscha00 Berichten: 56 |
Dit is bijna een nieuwe gedichtenslang! |
| reactie 21
|
|
|
Een nieuwe gedichtenslang dat is best leuk Al komt er soms wel een breuk en hij is ook niet zo lang |
| reactie 22
|
|
|
lang is deze nog niet nee doe je gewoon met ons mee om deze te laten groeien reageren zonder te stoeien reageren op de vorige schrijver hopelijk is dat een blijver |
| reactie 23
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Gedichtenslang in een ander topic! |
| reactie 24
|
|
|
topic gedichtenslang is al gegeven alleen voel ik me daar niet meer thuis graag wil ik iets anders nastreven vandaar dat ik mijn gedachten hier naartoe sluis |
| reactie 25
|
|
|
Ik sluit me aan bij jou Ik wou Het gewoon niet Voor geen enkele termiet Hier voel ik me veilig En kan ik lekker melig Zijn En dat is voor mij heel fijn |
| reactie 26
|
|
|
Het is nu weer veilig in de slang, We maakten ruzie om niets. Dus wees maar niet meer bang. |
| reactie 27
|
|
|
Marouscha00 Berichten: 56 |
Bang hoeft inderdaad niet meer Met gedichten doen we elkaar niet meer zeer We zijn in de gedichtenslang nog maar met twee Dus doe allemaal gezellig weer mee |
| reactie 28
|
|
|
Haha, zelfs hier ben je aan het dichten. Dat vindt ik wel goed. Jij kan echt wonderen verrichten, Door jou heb ik het geluk weer ontmoet. Maroucha00, bedankt |
| reactie 29
|
|
|
Valab Berichten: 210 |
w-a-w zo mooi allemaal :-D |
| reactie 30
|
|
|
Marouscha bedankt voor je woorden, ik zal ook in de gedichtenslang weer schrijven. Kirbybom, als jij liever hier wilt blijven dan laat maar horen Liefs, Marill. |
| Naar boven | |