Gedichten check: Voor elk probleem
| reactie 31
|
|
|---|---|
|
Kirbybom Berichten: 100 |
Ik schrijf niet bij de gedichten slang omdat ik me heel slecht vind. Ik ben niet zo goed in gedichten maken. Niet zo goed als jullie tenminste. En daarom schrijf ik maar hier. Hier schrijven weinig mensen en kan je je mening geven. Liefs Kirbybom [Amy] |
| reactie 32
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
mijn mening kunnen geven leerde ik pas laat in mijn leven nu zal ik je dit zeggen dat ik liever hier mijn woorden wil neerleggen in de gedichtenslang gaat het tussen twee daar doe ik liever niet meer aan mee en ach of je nu wel of niet kunt dichten gewoon je woorden durven richten elkaar vertrouwen schenken en je woorden overdenken met interesse lees ik jouw zinnen we hoeven niet opnieuw te beginnen gaan door waar we gebleven zijn schrijf je woorden, dat vind ik fijn nu ga ik slapen na een avond werken om vannacht weer aan te sterken zodat ik morgen hier weer kan schrijven liefs, Marill. |
| reactie 33
|
|
|
Dank je dat je dit voor me schrijft En ik hoop dat je toch hier blijft Anders ben ik hier maar in mijn eentje En dat is voor mij een probleempje Het is niet leuk zonder jou En wat moet ik hier nou Ik ga hier dan ook maar Iedereen is hier toch al klaar Vaarwel: voor elk probleem |
| reactie 34
|
|
|
niets vaarwel lieve Kirbybom liever zeg ik, kom doe gewoon met me mee gezellig met ons twee wat ik je nog vragen wil gaat het goed met jou en met je vriendin? trouwens rijmen lukt je toch goed toveren met woorden uit de hoge hoed zinnen die dan verschijnen doorgaan nu, niet verdwijnen |
| reactie 35
|
|
|
Ik ben blij En mijn vriendin Zij Is echt een min Ik ging met haar praten En veel dingen vragen Maar op whats app Is ze echt een flap Ik vind haar daar niet aardig Want ze komt narig over Net als haar vriendin Ik heb echt geen zin Meer in haar En dat is best raar |
| reactie 36
|
|
|
raar is voor mij de communicatie van deze tijd alles kunt men erop kwijt het verstoort menige relatie midden in een gezellig gesprek hoor ik plots een of andere toon pakt ze gewoon de telefoon dat vind ik aan fatsoen een gebrek zit ze een tijdje te tikken en mij laat ze gewoon stikken ik ben een keer op gestaan gewoon maar weg gegaan zeg nu zelf, is dat niet raar |
| reactie 37
|
|
|
bizar dat ben ik Maar niet dat ik zomaar iemand lik Ik hoor getik En een snik Ik heb een nare blik Sorry voor dit maar had gewoon zin. |
| reactie 38
|
|
|
gooi het er maar uit ben even een flapuit mik midden in de roos dan ben je plots minder boos |
| reactie 39
|
|
|
Boos voel ik me vaak maar dat is mijn zaak Ik heb zin om weg te gaan gewoon hier vandaan Misschien naar de maan Ik laat nu een traan Ik lijk nu net als een kraan |
| reactie 40
|
|
|
tranen vallen ze spatten uiteen hormonen knallen door me heen zomaar op een stil moment het is iets wat nooit went |
| reactie 41
|
|
|
Soms is het goed dat je niet aan iets went Het gaat niet om de moment Maar om wat het is |
| reactie 42
|
|
|
weet je wat het is met ons is niets mis de omgeving kan je onzeker maken je minder gelukkig maken er wordt iets van je verwacht dat je niet geven kunt terwijl jij naar iets anders smacht wat in jouw ogen je niet wordt gegund zo ontstaan dan misverstanden de wereldse wantoestanden trek er maar eens op uit luister naar het geluid van vogels en het ruisen der bomen misschien dat je dan tot rust kunt komen Liefs, Marill. |
| reactie 43
|
|
|
Rust geeft niemand me En dat is te gemeen Maar voor geen een kan het schelen Ik wou dat ze niet bleven zeuren |
| reactie 44
|
|
|
mij kan het wel wat schelen samen even wat woorden delen die warmte geven al is het voor even |
| reactie 45
|
|
|
Even ben ik weg En kom ik niet meer terug Even voelde ik me fijn Maar dat is zo snel als een trein Nu weg Even dacht ik dat ik iemand had gevonden die me begrijpt Maar dat is nu verleden tijd |
| Naar boven | |