Gedichten check: Voor elk probleem
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 379 |
Voor elk probleem is er een oplossing. Voor elk deur is er een sleutel. |
| reactie 1
|
|
|
Kirbybom Berichten: 100 |
Voor elke probleem Is er een oplossing Het is maar hoe je het ziet Het leven is net als een lied En iedereen zingt iets anders Als je even niet meer verder kan zingen Stort dan niet in zoals sommige zangers Er zijn genoeg mensen die je gezang mooi vinden Dus ga er voor en laat je horen!!! |
| reactie 2
|
|
|
Inderdaad |
| reactie 3
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
voor elke deur is er een sleutel soms zit die sleutel verborgen nog veilig ergens opgeborgen zocht ik steeds in dezelfde hoek de sleutel bleef zoek iemand vroeg wat ik toch zocht kijk eens achter die andere bocht nodeloos vasthouden heeft geen zin sla eens een andere weg in daar ligt de sleutel waarop je wacht kijk eens wat een pracht maak je hart nu maar open en laat de energie lopen |
| reactie 4
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Mooi geschreven, deze moet je plaatsen |
| reactie 5
|
|
|
heb ik gedaan, dank je voor de tip |
| reactie 6
|
|
|
Haha leuk dat jullie voort doen! Ik breng jullie blijkbaar tot ideetjes? |
| reactie 7
|
|
|
Ja!!! |
| reactie 8
|
|
|
ja op ideetjes brengen gedachten die zich mengen een ontembaar verlangen blijft dan om me heen hangen langzaam nemen ze vormen aan dan is het met mijn rust gedaan als vanzelf word ik gedreven voor ik het weet heb ik geschreven |
| reactie 9
|
|
|
Nu heb ik geschreven Over mijn leven Een klein beetje over mijn doel Ook over gevoel |
| reactie 10
|
|
|
een doel om naar te streven heb ik ooit wel beschreven recht op dat doel afgegaan zonder een keer af te slaan deed ik in mijn jeugdige jaren die soms wel eens heftig waren het doel dat ik voor ogen had veranderde wel eens wat omdat ik het anders had belicht dat gaf soms weer wat inzicht |
| reactie 11
|
|
|
Moooooi! |
| reactie 12
|
|
|
Mooi dat is iedereen perfect dat is er geen Muziek daar hou ik wel van maar niet te lang Je kent me misschien niet En ook niet mijn favoriete lied maar dat maakt niet uit En dat schreeuw ik luid |
| reactie 13
|
|
|
geschreeuw weergalmde beheerst bewaarde hij de kalmte niet schreeuwen in dit gebouw dat is iets waar ik niet van hou hoe vaak heeft hij dat al gezegd steeds weer uitgelegd dat hier rust heerst sommigen zijn zo hardleers langzaam sjokt hij voort tot de zuster hem stoort meneer tijd voor uw bad nu heeft hij het gehad de regie over zijn tijd is hij helemaal kwijt even denkt hij op school te zijn daar was het altijd fijn de leerlingen hingen aan zijn lippen daar konden anderen aan tippen hij nam voor hun altijd de tijd verdorie nu ben ik het weer kwijt waarom wil die zuster met me mee krijg ik misschien een kopje thee verward noemt men hem dat zei de dokter met klem maar hij is echt niet gek hij hoorde dit gesprek nu wil hij gewoon naar huis want hier hoort hij niet thuis |
| reactie 14
|
|
|
Je voelt je niet thuis Voor geen enkele buis Je wilt er weg Niet omdat ik dat zeg Je wilt vluchten Eventjes luchten Je bent bang En dat is al heel lang Maar waar heen Het gaat voor geen been Dan maar wachten En hopen dat het gaat verzachten |
| reactie 15
|
|
|
verzachten zal het de pijn doch wegnemen niet het vermengt zich met je verdriet dat zal immer zo zijn pillen tegen dit of dat die zijn er zat waar een mens behoefte aan heeft wordt niet meer nagestreefd gewoon een gesprek door tijdgebrek zeg ik dan maar helaas men moet geld verdienen voor de baas |
| Naar boven | |