1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: Beoordelingen

datum 30-06-12 15:26
reactie 61
Verwijderde gebruiker
Groot gelijk hoor Dit is een leuke site en meestal heeft dit forum wel een vriendschappelijke sfeer Deze topic moet dat niet kapot maken (!)
datum 30-06-12 19:26
reactie 62
Verwijderde gebruiker
Natuurlijk is dit geen site om een potje te gaan bek/schrijfvechten. Lees nou eens wat hij zelf schrijft. In normaal Nederlands stta er het volgende: Ik heb jullie voor lul gezet En puberale sukkels, jullie zijn er allemaal ingetuimd. Lees dan wat hij zelf schrijft. Dat spreekt toch voor zich? Het zijn mijn woorden niet!

De speeltijd is voorbij. In ons dialect bestaat er een woordje "judje". Dit slaat op een persoon die, anderen probeert voor het lapje te houden.
45 jaar geleden zei een waarzegster dat tegen me. " Gij, gij zijt een judje".
datum 30-06-12 19:33
reactie 63
Stephje
Ugh.. gedichten kan je op geen enkele manier beoordelen, omdat gedichten persoonlijk zijn..

Je kan geen punten geven op gedichten, ook niet naar hoe ze geschreven zijn!
Zucht.. de manier waarop ze geschreven zijn, de woordkeuze, het ritme,.. zijn door de schrijver/schrijfster verkozen om een bepaalde reden!

Achja.. ik denk dat het beter is dat er niet meer op dit soort topics gereageerd wordt.. als je kijkt naar al die reacties op p. 2/3..

Groetjes
Steph
Naar boven

Reageren op: Beoordelingen

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.