1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: Beoordelingen

datum 28-06-12 13:10
reactie 16
roselien
Marieke1

dat kon jij ook niet weten,
Het geef niet,
en jure!
brigitte is een schat van een vrouw!
je mag haar niet beoordelen,
Zij heeft al veel meegemaakt, de helft ervan weet jij niet eens!
dus ik zou zeggen kijk eerst na je zelf
sorry hoor, maar het is erg onbeschoft van wat je nu doet!!

Liefs mij
datum 28-06-12 13:21
reactie 17
Samm1997
JA brigitte is echt een schat!
Oordeel liever over u zelf dan over Brigitte!
datum 28-06-12 13:23
reactie 18
roselien
dus jure.
Zoals ik al zei, kijk naar u zelf!
of liever; zoek een andere site
datum 28-06-12 17:13
reactie 19
Verwijderde gebruiker
Henk Roselien.en Samm1997 dank jullie wel!!!!!!!!!! liefs brigitte
datum 28-06-12 22:46
reactie 20
Myself
Henk wil je a.u.b. niet zo over God praten?
datum 28-06-12 23:10
reactie 21
Verwijderde gebruiker
Oh, heb ik nu God beledigd? Omdat ik iemand erop aansprak dat hij zich op deze site gedraagt als de poetische lieve Heer? Hij zal vast wel erg boos op me zijn. Kom op zeg, wat mag ik eigenlijk nog wel zeggen op deze site anno 2012?

Ik heb ook nog het woord 'majesteit' gebruitkt: RVD: kom er maar in!!!

Waar gaat dit over?
datum 29-06-12 16:43
reactie 22
JPSpadzinski
jammer, gewoon jammer
Ik had nog wel gehoopt op een beetje intellectueel niveau, maar al deze hoop is nu plots verdwenen.

En kom op zeg Henk heeft volkomen gelijk, en dat weten jullie allemaal.
O wacht ik hoorde iemand net het woordje Pinda zeggen, daar ga ik even heel boos op reageren. omdat ja ik had eens een keer een achter achter achter neef van mijn oom de broer van mijn oma's kant ofsoiets en de was allergisch voor pinda's

en ja schizofrenie is iets ergs, maar kom op om daar nou zo heftig op te reageren.

Hoe oud zijn we nou ?
Dit lijkt gewoon op een kindercreche
datum 29-06-12 16:48
reactie 23
Verwijderde gebruiker
Wat is dat hier allemaal zeg. Ktijg er kop nog staart aan. Wie is op wie boos?
Het lijkt inderdaad op een kinderspeeltuin. Lala, lalala 2x
datum 29-06-12 17:39
reactie 24
Myself
Henk het was een vriendelijk verzoek van mij.

U profileert zich als de poetische lieve Heer zelve (ps door veel gelovigen als drieéénheid gezien).

Ik vind het terecht dat ik hier iets van zeg, waarschijnlijk heb jij daar een andere mening en misschien nog wel meer mensen ook.
Maar je kunt het ook van de andere kant bekijken..
Mag ik soms niks zeggen als mijn Vader word beledigd!
datum 29-06-12 17:56
reactie 25
JPSpadzinski
hij noemt jou vader/heer/allah/boedha of iets anders niet in een zin met iets beledigends.
sterker nog '' poetische lieve Heer '' vind ik nog vrij vriendelijk.
dus nee daar mag jij niks over zeggen, als dat je vraagt beantwoord.
datum 29-06-12 18:16
reactie 26
Myself
Hmm dan verschillen wij van mening, gelukkig mag dat..
Dus daar ga ik geen discussie over aan, daar komen we niet uit vermoedelijk.
Verder denk ik dat Henk het meer als een belediging voor Jure heeft bedoelt als voor mijn lieve Heer, dus wat dat aangaat snap ik jouw reactie wel Henk.
datum 29-06-12 18:53
reactie 27
Mrssterretje
Hahah oke om weer terug te gaan naar waar het over ging , ik vind het te school achtig en iedereen schrijft hier iets van zich af , niemand is *naar mijn idee* van plan om het ooit in groot publiek voor te dragen, natuurlijk zou dat een mooie wens/ droom zijn, maar realistisch is het niet voor iedereen. Dus die strenge reacties van hoe te lezen , kan ik me erin vinden, is NERGENS voor nodig, iedereen hier wil een verhaal kwijt en dat is persoonlijk en iedereen heeft een ander verhaal dus de kans is aanwezig dat je je er niet in kan vinden.
Vervolgens, wie geeft iemand het recht om, in eerste plaats Brigitte, maar ook de rest, te beledigen ? Sommige reacties vind ik hier duidelijk te ver gaan en ik hoef geen namen te noemen dat weet ik voor mezelf wel, als je je aangesproken voelt moet je dat vooral doen.
Als laatst, kom op, deze site is niet gemaakt om te zeuren over hoe slecht een gedicht is , maar om mensen de hoop te geven dat ze iets kunnen, dichten, hoe dan ook iedereen hier kan dichten, iedereen op een eigen manier en de ene met groffere woorden dan de ander, so what ? Zoiets vind ik persoonlijk , als iemand er niet van houd, dan stop je met lezen en hoef je diegene geen negatieve reactie te geven, andersom zou niemand dat ook leuk vinden. Kom op hou op met gezeik hierover en ga weer dichten.
En alsjeblieft, praat in begrijpelijke woorden want met woorden die U *met hoofdletter dan maar als we toch bezig zijn* gebruikt snapt niemand van de jongeren uw gedichten, ga terug naar de normale woorden die begrijpbaar zijn, ook voor de jongeren, en makkelijk te lezen wat U zo op prijs stelt blijkbaar.
datum 29-06-12 18:57
reactie 28
JPSpadzinski
@ mrssterretje
Helemaal mee eens.
nja alleen de laatste vier regels niet ( maar dat is slechts een mening) ik hou van moeilijk woorden haha
datum 29-06-12 19:10
reactie 29
Samm1997
volges mij zijn we op peuter speel zaal 1001 beland xD
datum 29-06-12 19:25
reactie 30
Mrssterretje
@moeilijke naam haha,
je hoeft niemand te bewijzen hoe slim je bent , daarvoor is school, hier gaat het om begrijpen van gedichten, en met desbetreffende woorden is dat soms erg lastig te lezen, maarja dat is mijn mening haha
Naar boven

Reageren op: Beoordelingen

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.