1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: Beoordelingen

datum 29-06-12 19:36
reactie 31
Samm1997
ik ben het helemaal met sterretje
datum 29-06-12 19:36
reactie 32
JPSpadzinski
@mrsterretje
1. ik hoop dat je hebt begrepen dat het een grap was
2. alles word al voor de mens op een dienblad voorgeschoteld, dus als je dan zelfs te lui bent om U brein aan te zetten, en even na te denken of het woord op te zoeken dan is dat heel jammer dan.
3. ik ga dus NIET makkelijker schrijven omdat de mens steeds dommer word.

het is schandalig, dat meen ik echt.
datum 29-06-12 19:43
reactie 33
Mrssterretje
Een gedicht moet voor iedereen te begrijpen zijn, het is juist de bedoeling om een achterliggende gedachte met makkelijke woorden te beschrijven *mijn bedoeling dan in ieder geval* zodat het ook voor de minder begaafde mensen en de luie mensen onder ons te snappen is, evenals voor de jongere mensen onder ons. Ik snap de woorden wel, maar ik snap niet wat voor een nut het heeft om ze te gebruiken als je het ook kan met makkelijkere woorden, iedereen wil een gedicht begrijpen en juist door moeilijkere woorden onstaat een vooroordeel dat gedichten voor nerds is en alles, mijn bedoeling was gedichten voor iedereen aantrekkelijk te maken. Maar dit was het laatste wat ik hierover zeg ik ga hier niet verder op zin aangezien ik niet denk dat we hier uitkomen.

@samm, haha gelukkig tenminste nog iemand die het met me eens is ;p
datum 29-06-12 19:46
reactie 34
JPSpadzinski
Daarom hou ik liever geen discussies over de wonderschone wereld van de poëzie met 15 jarige. no offense
datum 29-06-12 19:52
reactie 35
Samm1997
@ JPSpadzinski
nou bedankt dat als ik uw gedichten niet snap gelijk DOM ben!
Weet u ik ben pas 14 en zit op schoon wie denkt u wel dat u bent u heeft het recht niet om iemand hier dom te noemen!!!!!!!!!!
Weet je wat dom is zo'n domme uitsprake doen !!!
Ik begrijp misschien u gedichten soms niet maar maakt toch niet uit,
Hier maakt u echt geen vrienden mee hoor!
datum 29-06-12 20:06
reactie 36
JPSpadzinski
oh dat was ik ook niet van plan, dit is toch geen relatieplanet ?

maar in ieder geval. ik heb niemand dom genoemd.
ik heb alleen gezegd dat ik geen discussie aanga met 15 jarige.
en ik bedoel daar mee dat jullie meestal (let op: ik zeg MEESTAL) weinig tot nauwelijks filosofische kennis hebben, en daarbij ook het gebruik van oud Nederlands, of ''ingewikkelde'' Nederlands niet beheersen.
dat is jammer, maar agh.

en op de DOMME theorie van ik schrijf makkelijke gedichten die iedereen kan begrijpen blablabla van mrster ga ik geen woord aan vuil maken.

Ogh trouwens dat doe ik wel.
Voor minder begaafde mensen gedichten schrijven vind ik wel tof, echt tof van je
datum 29-06-12 20:12
reactie 37
Samm1997
U draait er wel om heen u zegt dat minder intelectuele of hoe je dat ook schrijft de gedichten van sterretje moeten lezen
En mensen die heel intelectueel zijn wel naar uw gedichten moeten kijken
kortom u vind mensen die uw gedichten niet begrijpen niet erg slim en die moeten de gedichten van sterretje maar gaan lezen
En ik ben misschien wel 15 maar volwassener dan u hoor !
Dat kan ik wel merken...
datum 29-06-12 20:15
reactie 38
JPSpadzinski
zeg ik dat ?
ok, dan is dat zo

maar daar ben ik heel blij mee, want ik ben ook niet heel volwassen.
Ik ben eigenlijk een klein kind van 10 in het lichaam van een 22en jarige
sorry
datum 29-06-12 20:24
reactie 39
Samm1997
Ja zo gedraagd u u wel ja
Mijn vader heeft me geleerd respect voor iedereen te hebben en niemand te oordelen over iemand ...
Misschien moet u dat ook maar eens lekker gaan doen!
Slaat echt nergens op dit gedrag!
datum 29-06-12 20:29
reactie 40
JPSpadzinski
Nee, dat ga ik niet doen
En weet u waarom.
Omdat er verschil moet zijn tussen mensen.
Dat is het zelfde alsof iemand klassieke muziek speelt, of gewoon op de gitaar ragt en dat metal noemt.

Hetzelfde is hier aan de hand.

De realiteit is soms moeilijk te verdragen, maar dat leer je nog wel
datum 29-06-12 20:32
reactie 41
Samm1997
Ik heb zat geleerd van de realiteit meer dan u denkt!
U moet echt ophouden nu want misschien moet u de realiteit maar eens gaan inzien!
Want u heeft niet door dat u mensen kan kwetsen
en trouwens waarom praat ik nog met u tege jou
ik zeg alleeen tegen mensen u als ze het verdienen
datum 29-06-12 20:39
reactie 42
Verwijderde gebruiker
weet je ik heb niets tegen gedichten met een filosofie erachter
of met soms wat moeilijke woorden
maar daar ging het niet over dacht ik
ik vind alleen dat je iedereen in zijn of haar waarde moet laten
zonder cijfers ofzo
je geef een reacties positief of opbouwend
maar laat iedereen dichten zoals hij of zei dat wilt
en op zn eigen manier
en verder is dit onderwerp voor mij dan afgedaan
liefs brigitte
datum 29-06-12 20:40
reactie 43
Mrssterretje
@samm hou er maar mee op, ik heb niet het vertrouwen in hem dat hij van mening gaat veranderen om ook maar enig respect te tonen naar mensen die het weigeren taalgebruik van de koningin te gebruiken.

@moeilijke naam,
leeftijd is een getal, het gaat om je geest en ik kan je vertellen dat mijn geest geen 15 is wegens alles wat is gebeurd in mn leven, bovendien zit ik op gymnasium, dus dom ben ik niet,
en dat 15 jarigen meestal NIKS van filosofische dingen weten? Het ligt er aan waar je interesses liggen en die van mij liggen daar , ik weet er genoeg van maar ik heb ook geleerd van diegene die me heeft opgevoed dat ik mensen in hun waarde laat, dat jou voorkeur voor muziek klassiek is OKE maar respecteer mensen die op gitaren raggen en van metal houden, ik denk dat je nog maar eens na moet gaan denken over waar je een probleem van maakt, je gaat lullig doen tegen mensen van 14 / 15 , waarvan je bovendien vind dat ze dom zijn , zoek dan iemand van je eigen niveau naar jou idee.

De realiteit leren ? sorry die opmerking schiet me echt in het verkeerde keelgat , diegene die me heeft opgevoed is inmiddels overleden en sinds haar dood zorg ik voor mn broertje , bijna 5 jaar inmiddels . Met school erbij, met alle problemen van bijvoorbeeld liefde en vriendschap erbij, weet ik inmiddels wel wat de realiteit is en hoe mensen in elkaar zitten
datum 29-06-12 20:42
reactie 44
JPSpadzinski
Ok, ik stop.
Ik heb het laatste uurtje gewoon letterlijk ''verkloot'' aan dit.
zonde van mij tijd.
weetje,
ik zou niet weten waar ik mensen mee zou kan kwetsen, ik heb nooit gezegd dat iemand hier dom is.
Dat maak jij ervan.
maar ok.
Ik ga weer iets zinvols doen (het is tenslotte weekend) want ik kan dit niet meer serieus nemen.

trouwens Ik heb je nooit erom gevraagd om mij met u aan te spreken.
datum 29-06-12 20:46
reactie 45
Mrssterretje
Weet je waar ik me aan erger, je bevindt je net een maand of 2 op deze site en het is gelijk gezeik, je zegt dat het een leugen is dat mensen genoeg van de realiteit weten als je 15 bent , misschien is dat jou ervaring van toen je 15 was . Enig respect ontbreekt hier
Naar boven

Reageren op: Beoordelingen

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.