Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 571
|
|
|---|---|
|
marill Berichten: 1058 |
pluk ik die roos of toch maar niet hij staat zo prachtig tussen het riet wuivend in de wind het is nog maar een kind al staat hij wel in de kou zeg, wat doet U nou waarom neemt U hem mee naar een andere zee een antwoord krijg ik niet alleen sta ik nu in het riet die roos werd geplukt zomaar uit mijn leven gerukt |
| reactie 572
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Een oude roos, Bereid om te sterven, Vertrekt naar de horizon. |
| reactie 573
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Horizon vol met rozen .. Dat alleen in mijn droom .. Dus .. Dream on, Emma .. Je verdient dat niet .. In geen miljoen jaar .. |
| reactie 574
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Roses can be red, I don't care, Roses may be black, thats like they are blue, But dude, why you are so dumb? I fucking love you ! |
| reactie 575
|
|
|
Rozen zijn rood, Viooltjes niet echt blauw. Fuck die kleuren, Fuck die bloemen, Maar vooral, Fuck jou! |
| reactie 576
|
|
|
xD Rozen zijn rood, Ik ga kappen met dit, Because I've never been so tired, And not a little bit ! |
| reactie 577
|
|
|
Roses are red, You are a bitch. With your dark clothes, You look like a witch. |
| reactie 578
|
|
|
-,- voel me erg aangesproken, Patros Roses may be red, like the blood on the ground, Like the blood, blood falling down to earth .. (falend) |
| reactie 579
|
|
|
(heb jij vaak duistere kleren dan? Roses are red, Violets are red, Tulips are red, Sunflowers are red, Bushes are red, It's my turn. Your bagyard is red, Because this place is gonna burn. (nogal vurig geschreven Roses are red, Red like the hell. My place, My shell. We're bored to death in heaven, And down alone in hell, We only want to be ourselves. |
| reactie 580
|
|
|
Roses full of love, I love you, I'm in love, But i'm so ugly, And withered, like flowers... |
| reactie 581
|
|
|
Roses are red, Violets are blue. The most perfect girl, That is you. You are beautiful, Even with your scars. You are beautiful, More than the brightest stars. You are beautiful, Even if it seems so far. 'Coz you are beautiful, Just the way you are. (nobody is ugly, if you are yourself, you are beautiful enough |
| reactie 582
|
|
|
(uitzondering, ik dus wel .. Bedankt voor je opbeuring, maar niks helpt bij mij..) Roses are indeed red, And violets are definitely blue, The most ugly person, That's me, grill me on the barbecue! Than, i'm maybe better, not really shore, Or use me as a cloth, to clean the floor.. |
| reactie 583
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
in mijn heksenjapon vloog ik over het gazon speurend naar jouw spoor dat ik eerder verloor glinsterend in het gras ontwaarde ik je in het gewas gezeten op je stengel als een witte Engel blijf je nog een poos mijn prachtige roos |
| reactie 584
|
|
|
Een prachtige roos, dat is wat iedereen wil, Maar niet iedereen kan het zich veroorloven, Iemand die arm is.. Steun daarom Welzijnszorg! En geef een donatie! Ze hebben het meer nodig dan ons.. |
| reactie 585
|
|
|
Die oude eenzame roos, Zit daar in haar huisje, Niemand om haar heen. Ouderen hebben ook zorg nodig, Te weinig zorg, te veel alleen. Steun alsjeblieft ook het ouderenfonds, Zodat zij ook op hun oude dag, Nog gelukkig kunnen zijn. |
| Naar boven | |