Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 601
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Die roos, die zo eenzaam was, Is nu opgegroeid en opengebloeid tot een prachtexemplaar, Iedereen is jaloers op haar, Ze is erg speciaal, heel apart, Haar naam is vernoemd naar een leerkracht, En de achternaam van een of ander bosbeest.. |
| reactie 602
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Roses are red You can not believe I was Friends with myself, yesterdag on Christmaseve .. (Foutjesss xD wel echt |
| reactie 603
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Rode_rozen_staan_op_tafel, Gelukkig_is_de_kerst_er_weer. Sorry_voor_de_streepjes, Maar_die_f*cking_spatie, Doet_het_niet_meer.[-__-] |
| reactie 604
|
|
|
(serieus) Rode rozen staan in een pot, Maar als je ze van de tafel laat vallen, Krijg je van mij een mot! |
| reactie 605
|
|
|
(Patros, xD Sorry, is gewoon heel erg grappig xD) Rozen zijn bloemen, Mooi en rood, Maar zonder water, Gaan ze dood. (Omg, sorry, dit is eigenlijk echt te erg maarjah.) |
| reactie 606
|
|
|
(Hoho Rozen staan daar, Waterloos, Iemand geeft hem water, Maar het is te laat, hij was zo broos.. |
| reactie 607
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Het leven gaat niet altijd over rozen, Soms zit het leven vol gevaar. Het leven gaat niet altijd over rozen, Soms ben ik er echt mee klaar. Het leven gaat niet altijd over rozen, Soms kan het toch zo moeilijk zijn. Het leven gaat niet altijd over rozen, Soms doet het toch zo'n pijn. Het leven gaat niet altijd over rozen, Soms voel ik me toch zo alleen. Het leven gaat niet altijd over rozen, Soms is er niemand om me heen. Het leven gaat niet altijd over rozen, Over zonne -en maneschijn. Het leven gaat niet altijd over rozen, Over vreugde en gelukkig zijn. Nee leven gaat niet altijd over rozen, Ook al voel ik me weer vrij. Nee leven gaat niet altijd over rozen, Vooral niet dat van mij. Het leven gaat niet altijd over rozen, Het voelt soms als een straf. Het leven gaat niet altijd over rozen, Ik wilde afscheid nemen maar jij hield me tegen. Het leven gaat niet altijd over rozen, Maar zonder jou stond er al een steen bij mijn graf. Het leven gaat niet altijd over rozen, Maar toch geef ik er een aan jou. Ik ben je dankbaar voor mijn leven, Je weet dat ik zielsveel van je hou. |
| reactie 608
|
|
|
(Echt heel erg mooi Patros In mijn tuin staat een roos, In het donker van de boom, Eenzaam verlaten, zonder liefde, Langzaamaan word ze loom, Het einde van h'r dagen, Is gekomen .. (Idk) |
| reactie 609
|
|
|
(wat is loom? Rozen zijn zo mooi, Maar ook zo breekbaar, Maar als het Valentijn is, Is het een mooi gebaar |
| reactie 610
|
|
|
(Idi -,- Loom is traag x'D) Roses always will stay red, And violets always will stay blue, My love is endless, But I never will stop loving you .. |
| reactie 611
|
|
|
(oh ja.. Is dat niet sloom? Rozen zijn rood, Ik sterf langzaam weg, Noot zal ik terugkomen, Sorry, jullie hebben pech.. |
| reactie 612
|
|
|
Emma, darling please, Nobody can live without you, You are like a sister, dear, And I neer you, Because I can't stay, If you are with Him .. |
| reactie 613
|
|
|
Roses stay red, If you'll stay with me, Together, Will be two sisters in a family, Esmée, your wonderful, What people say about you, Is never true, Your amazing, Like a friend i never had.. |
| reactie 614
|
|
|
(Omg, meligheid xD Dankjewel) 'You are fat.' Oh no, now I am scared, Really, be normal, because, I am not so fat .. I am normal. Even if I am fat, Who cares about that? |
| reactie 615
|
|
|
(It's still roses are red I care.. I don't like to be fat.. I don't like to wright about it.. So.. I'm gonna stop.. |
| Naar boven | |