Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 556
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
(Die is mooi Patros) Roses are red, Rain is like a mirror, If you will kill everything, The baddest weather, Will come .. |
| reactie 557
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Come on, It's not so bad, Just a little bit dead, Poor little rose, Stay with me, Stay with us, And be better, And grow in the garden, Together with the violets.. |
| reactie 558
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
If I have a rose, And someone had gave. That moment, I'm laying in my grave. |
| reactie 559
|
|
|
Love is a gift, Not everybody knows it, But i'll survive, Survive in the Land Of Love, How many ups and downs will destroy me.. I'll Survive, In your hart.. And my Present, Is a big red rose.. From you.. |
| reactie 560
|
|
|
Roses are red, Breaking rose, her life is distroyed with hate, And at the moment we can help her, It's all the time to late |
| reactie 561
|
|
|
Fawkes Berichten: 1 |
Roses are red, violets are blue. she's for me, not for you. and if for any chance you take my place, I'll take my Fist and Smash your face. *niet zelfbedacht ^^ |
| reactie 562
|
|
|
A rose, Is such a little word, But all that little things, Make a beautiful world, |
| reactie 563
|
|
|
Rose, My Rose, My lovely Rose, My sweet lovely Rose, Gone |
| reactie 564
|
|
|
Vogeltje Berichten: 2 |
rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, ik dacht dat aliens niet bestonden, maar toen zag ik jou waarschijnlijk kennen veel mensen deze al |
| reactie 565
|
|
|
^^Patros, elfje gemaakt Roses still being red, Kissing the sky, if she's dark, But you are my sky, You are my spark, Let me be you're rose, Moving where the wind blows .. |
| reactie 566
|
|
|
Een roos staat naast mijn bed, Een roos voor steun en kracht in mijn leven. Met gebroken hart en betraande ogen, Heeft mijn lief mij die gegeven. Wat is er nog aan om verder te leven, Als je alleen maar naar boven kunt staren, En op de dood blijft hopen? Wat is er nog aan om verder te leven, Als je daar ligt zonder al je haren, Hopend dat dit de laatste tekst wordt ooit van mij geschreven. Sinds ik weet dat ik niet meer te redden ben, Boeit het me niet meer, Hoeveel verdriet ze hebben om mij. Het boeit me niet meer wie er bij mijn graf komen, Het maakt niet meer uit wie er rouwt, Het enige wat voor mij nog telt, Ik ben straks eindelijk vrij. |
| reactie 567
|
|
|
Een roos geef je aan iemand, Die je dierbaar bent, Een roos krijg je niet zomaar, Alleen als je hem verdient, Als je je maar niet afvraagt, Waarom je hem gekregen hebt, Je moet er blij mee zijn, Blij met zo'n prachtige roos, Je moet het waarderen, Ook al heb je hem gekregen van je vijand .. |
| reactie 568
|
|
|
Uit de duizenden bloemen, Koos ik die ene speciale roos. Uit de miljoenen mensen, Was jij het die ik koos, Om samen verder te gaan. |
| reactie 569
|
|
|
We gaan verder, In de bloemengang van de rozentuin, We worden opgetild als kleine wolkjes in de hemel, We worden ontvangen door de 1001 rozen .. En ze worden weerkaatst in je porseleinen gezichtje, We zijn in de bloemenhemel, En we krijgen een boeket rozen, En er is een witte bij .. Die roos is voor jou mijn liefste, Je bent ook eenmaal speciaal .. |
| reactie 570
|
|
|
In de tuin van het Duister, Tussen godvergeten onkruid, Staat één witte roos, Maak een besluit, Neem haar mee, Naar het Blauw, Het Paradijs, Want ik, Ik hou van jou .. |
| Naar boven | |