Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 541
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
(Stel me al van al voor xD) Hard times on school, Learn about depression and suicide, Nobody from my class know about it, But they always look at me -.- (Allen Fien, Emma en Rhune weten ervan .. ) |
| reactie 542
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Me and you.. Together in the life. But once upon a time, He grapt the knife.. |
| reactie 543
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Rosesred blood, On my brandnew knife. That blood came from me, Here ends my life. (don't worry, I can't leave my friends here on this site :3) Rozen zijn rood, Groot zijn de staken. Veeg geen tranen weg. Veeg de mensen weg, Die ze veroorzaken. |
| reactie 544
|
|
|
Rozen blijven wel rood, En het werk wacht wel, Tot jij je kind de regenboog hebt laten zien, Maar de regenboog wacht niet, Tot jij klaar bent met werken .. (Had ik ergens gelezen) Rozen zijn rood, Tranen staan iedere dag in mijn ogen, Want ik haat dit al, maar ik blijf voor jou, Want dit al zou niet mogen .. (Voor iedereen zo'n beetje :3) |
| reactie 545
|
|
|
(lekker diep voor in de vroege ochtend die eerst Die rode roos, Staat bloeiend, In de grote wei. Afgezonderd van, Alle andere rozen, Een eenzame roos, Deze roos doet me, Aan iemand denken, Die persoon, dat ben, Ik, vol met eenzame, Dagen zonder jou. |
| reactie 546
|
|
|
(Ja he Bloedrood .. Mijn bloed, Overal .. Die pijn, Rozenrood .. Die roos, Overal .. Wil bij jou zijn .. |
| reactie 547
|
|
|
(was die 'ja he De roos is roder, Dan hij ooit was. Hij ligt bij je steen. Jammer genoeg, Lig je nu aan de, Verkeerde kant, Van het gras. |
| reactie 548
|
|
|
(Om dat je dat eerste zei Roses are red, I die without music, I need that, Or I die |
| reactie 549
|
|
|
Forget the rope, Forget the knife. Forget the train, Forget the grief. |
| reactie 550
|
|
|
White dress. Black costume. Big red flowers. That things, Are the things from a beautiful wedding... |
| reactie 551
|
|
|
Rozen zijn rood, Vraag me nu af, What the hell grief means .. |
| reactie 552
|
|
|
Roses are red like my crying eyes, Violets are violet like my wounds. Full of heartbroken grief. Soul totally wrecked, In my hand a knife. Blood by on the knife, Knife by my heart, Body full of wounds. They rid the farwell-poem, They were broken when I'm found. They have heartbroke grief, Were wrecked to their soul, But of my life I've had enough. That is the meaning of grief; Sadness, because you lose something you really love. |
| reactie 553
|
|
|
A red rose is for the love, A violet is for the beautifulness of a life, I don't like you, I like him! (Idk of het fictie is.) |
| reactie 554
|
|
|
Roses still be red, Red like the hate I feel, black from a lie, May I love the roses? Because I'll not die, For him .. |
| reactie 555
|
|
|
Roses are red, Heart full of pain. Nobody know it, Or can see the tears, When you're crying, In the rain. |
| Naar boven | |