Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 511
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Roses are red, My dreams are so fake, Unless I hope, I'll eat some cake -.- |
| reactie 512
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 5 |
Roses are red, Violets are blue. No, violets are violet, i'm not as dumb as you! |
| reactie 513
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Roses are red, You thought swearing is fun. But plz, read 22 pages back, And you shall know, That rose, Is as old as the sun. |
| reactie 514
|
|
|
( Roses are red, I'm hungry, but I don't want some food, Because then I be fat, And thats not good |
| reactie 515
|
|
|
Roses are red, Why it isn't good? A human, Needs food. |
| reactie 516
|
|
|
Food make's fat, I'm to fat, want to be skinny, I want a result, You can see .. |
| reactie 517
|
|
|
Hardboy Berichten: 930 |
Roses are red, Violets are blue. You really thought I would cry over you? I said I loved you, You thought it was true. Well guess what player, You just got played to |
| reactie 518
|
|
|
Roses are red, Finally I'm done, Goodbye, I'm gone .. (fictief) |
| reactie 519
|
|
|
Rozen zijn rood, Een koe is gevlekt. Hoe kan ik iemand, Respecteren, Zonder zelfrespect? |
| reactie 520
|
|
|
GedichtenMakerVerderLeven Berichten: 1 |
Roses are red Smurfs are blue The sky too Ben zo mooi als een koe!! |
| reactie 521
|
|
|
(oke dan) Rozen zijn rood, In dat geval kun je me niet respecteren, Zelfrespect heb ik niet, Patros, Heb nog veel te leren .. |
| reactie 522
|
|
|
Rozen in de tuin, Rozen op het schort. De plek waar een koe thuis hoort, Die plek, Dat is mijn bord. |
| reactie 523
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Rozen zijn inderdaad rood, Ik stuur een valentijnskaart, Mijn Liefde voor jou is inderdaad Groot.. (fictie ;D) |
| reactie 524
|
|
|
Rozenrode rode rozen geuren, Rozenrode rode rozen geur. Rozenrode rode rozen blozen, Rozenrode rode rozen blos. Rozenrode rode rozen kleuren, Rozenrode rode rozen kleur. (kwil niet in herhaling vallen Voor jou mijn liefste, Maak ik graag een nieuwe start. Elke dag met jou is een dag, Die me leidt, Naar de weg van jouw hart. Voor jou mijn liefste, Zal ik kruipen door het vuur. Elke dag dat ik bij jou mag zijn, Breekt er een stukje, Van de eindeloos dikke muur. Voor jou mijn liefste, Zal ik vechten tot het eind. Elke keer als ik jouw lach weer zie, Wordt ik gelukkig, En het verdriet verdwijnt. Met jou mijn liefste, Maak ik graag een nieuwe start. Overal bloeien bloemetjes, Speciaal voor jou, Op een speciaal plekje in mijn hart. (Reiziger, waag het niet! -,-) |
| reactie 525
|
|
|
Jan De Dichter Berichten: 10 |
Heel mooi geformuleerd Patros |
| Naar boven | |