Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 211
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
(Zo, dan zal ik een zeggen Rozen zijn rood, Zwart draagt een dief, Jij ben PF, En doet erg lief, Rozen dragen dauw, Dauw ligt op een roos, Ik kan zeggen wat ik wil, Je wordt (bijna) nooit boos, Rozen zijn zwart, In het venster staat een hor, Jij bent die ene Fries, Die ene van Horror, Smurfen zijn blauw, Rozen niet, Je hebt lang haar, Maar daardoor ben je geen griet, Wafels zijn lekker, Zeker met chocoladesaus, You're a big Frisian, And I am a little mouse ... |
| reactie 212
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
So I am not a rose? Big in the good shape? Yes, you're letterly MINNIE mouse. Ladies and gentlemans, PF is in the house. Lang haar kan me niet schelen, Ik ben ik, een roos of een viool. Waarom ik niet naar de kapper ga, Over 10 jaar kan ik daar weer raken, Als mijn haar lang genoeg is om een pruik van te maken. |
| reactie 213
|
|
|
Rozen zijn rood, Mijn groenten rauw, PF is in the house, Wat kan ik toch vreselijk lachen met jou ! ( met jou lachen, je NIET uitlachen ) |
| reactie 214
|
|
|
Rozen zijn rood, Gezichten viooltjes blauw gelachen, Om weer zo'n droge grap. Sorry, had even wat water nodig, Jammer, zit ik met hoge nood. Ik hoor vaak gezeur om mijn humor, 'Het is droog' So what!! Ik heb liever droge humor, Zonder, wordt de vloer zo nat. |
| reactie 215
|
|
|
Rozen zijn rood, Mijn fles lekt, Droge humor is leuk, Droge humor is perfect !! |
| reactie 216
|
|
|
Alle rozen! Zo noemen ze me allemaal, Ik snap niet waarom, maar goed. Ik zit nu heerlijk te eten, Zo lekker zoet. |
| reactie 217
|
|
|
Rozen zijn rood, Nog wat gebrabbel, Wat voor foto heb ik, Want zij is knabbel en ik babbel? |
| reactie 218
|
|
|
Ik dacht het al, Een rozentode eekhoorn opvde foto te zien. Maar even tussendoor, Ik zie hem al een minuut of tien. |
| reactie 219
|
|
|
Rozen zijn rood, Vind je mij een eekhoorn? Vind ik gemeen, Wil je nog een belediging door m'n neus boren? |
| reactie 220
|
|
|
Even de rode rozen op een rijtje zetten hoor, 'Want zij is Knabbel en ik ben Babbel'. Leuke eekhoorntjes, jammer dat ze niet zwijgen, Man, wat moet iemand doen om jou vrolijk te krijgen?! |
| reactie 221
|
|
|
Koeien zijn groot, Muizen klein, O sorry, je hebt gelijk, Ik ben soms dom, maar vind dat wel fijn |
| reactie 222
|
|
|
Ik heb wel vaker gelijk, Dat heb je toch wel door. Met ogen als blauwe violen, Ben ik ook niet altijd slim hoor. |
| reactie 223
|
|
|
Ogen blauw als viooltjes, Haren in de wind, Dat je me moe bent, Niet dat ik dat erg vind (Fictie) |
| reactie 224
|
|
|
joycejoy Berichten: 87 |
Roses are red the sky is blue+ you and me belong together so we get married for always be forever |
| reactie 225
|
|
|
Mijn lange blonde lokken, Wapperen in de wind, Mijn ogen blauw als de zee. En dan, dan zie ik het pas, Die mooie, bijzondere harlekijn. Zo mysterieus, van donker paars, Tot het helder wit. Ik kan de kleuren zien rijzen. Zou dit die ene, bijzondere bloem zijn, Die mij het geluk zal gaan wijzen? Tussen een paar stenen, Een klein beetje gras. Stond die veelkleurige orchidee, Mysterieus te bloeien, Terwijl bijna alles van water was. (Eigenlijk best wel bijzonder dat zo'n bloem het achter de dijk heeft overleefd) |
| Naar boven | |