Huiskamer: roses are red zinnen
| reactie 181
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
You're like a rose, so beautiful and kind. But then you turn into a bitch, like the thorns. I see you, got just like me, devil horns. |
| reactie 182
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Why you see me as the devil, Rosesred and a tail in the shape of an arrow. My life is a hell, but I haven't a horn. Bitches aren't made, They are born. |
| reactie 183
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
I'm ment the devil in a good way. Just onther way. He's red as a rose, and the blood we're made. And in hell where he lives, I fade. (Oke een erg slecht gedicht maar ik ben moe, vind je het slecht? Screw you!) |
| reactie 184
|
|
|
Well, my dear, BURN WITH HIM, I hope so that you should crowl. Shut up, go to your master, Let him take off your soul. (degene voor wie weet het) |
| reactie 185
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
rozen zijn rood, ijzer zit in een schaar, manman, wat zijn jullie lief voor elkaar |
| reactie 186
|
|
|
Ik ben altijd al lief geweest, Ik gaf haar altijd een roos. Jammer genoeg was ze met de televisie, Nog een beetje te kloos. -,- |
| reactie 187
|
|
|
Ik ben een Belg Jij een Nederlander, Maar toch, Niet dat dat iets veranderd |
| reactie 188
|
|
|
Roses are red, Heaters gonna heat. Violets are blue, What the heck did I read?! |
| reactie 189
|
|
|
Roses are red, And my cat is a cow, What did you read? I don't know |
| reactie 190
|
|
|
Roses are red, The whole time 'knock-knock's. You've wrote your own text, But you don't know what I've read, You funny, stupid fox. |
| reactie 191
|
|
|
Roses are red, The sea is blue, And i want to say, Thank you ? |
| reactie 192
|
|
|
Roses are red, I am a matador. I wanna say, No problemo porvavor. (voor wie alleen spaanse woord 'olé' kent, No=geen Problemo=probleem Porvavor=vriend) |
| reactie 193
|
|
|
(Vriend is Amigo, Porvavor is Por Favor, en dat is alsjeblieft -_-, zeg het maar) Roses are red, I'm not jealous, And my friends say That he loves us .. |
| reactie 194
|
|
|
Porvavor is vriend, Jij kijkt naar het reguliere spaans. Het was google translate waar jij keek. Oparcu is bijvoorbeeld smerig zwijn, Leuk hè, dat zijn de woorden van een azteek. (Azteken zijn zo'n 6 eeuwen geleden gedood door Spanjolen, veel woorden zijn verbasterd.) |
| reactie 195
|
|
|
Sorry hoor, Mijn ma heeft hele Spaanse les gedaan, Dus dat jij het juist hebt, Denk niet dat dat gaat gaan ( Niet gemeen bedoel, m'n ouders hebben beide Spaanse les gedaan, ik zeg niet dat het niet kan hoor, eig. wel maar jah) |
| Naar boven | |