Stel je voor: Nathan
| reactie 271
|
|
|---|---|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
hmm, das een hele lastige ik heb namelijk een aantal die me echt wat doen, ik zal eens ff kijken en jij? |
| reactie 272
|
|
|
Suusie Berichten: 405 |
haha dat heb ik ook maar vooral deze liedjes vind ik mooi: - Chantal Janzen - voor het eerst - Miley Cyrus - true friend - Cascada - everytime we touch - Avril Lavigne - when you're gone - Bryan Adams - Everything I do |
| reactie 273
|
|
|
ik denk dat mijn lievelingsliedje toch wel: "I won't give up" van Jason Mraz. Omdat de tekst ervan past bij de relatie die ik nu heb. |
| reactie 274
|
|
|
Oh, ik kende het niet dus ik heb het even opgezocht en het is inderdaad een heel mooi liedje! |
| reactie 275
|
|
|
en het gekke is dat ik dat zomaar zou kunnen zijn geweest die dat tegen mijn aller liefste schat zeg. |
| reactie 276
|
|
|
Aahw, ik heb ook zo'n liedje wat echt heel erg past.. Chantal Janzen - voor het eerst |
| reactie 277
|
|
|
aww, das ook leuk inderdaad. Ik kan mijn 1e keer nog heeeel goed herinneren*denkt terug aan de mooie tijd* Ken jij het liedje: "keep on loving you"? dat is echt zooo'n mooi nummer, dat staat bij mij op 2. Die ken ik gewoon helemaal uit mijn kop die 2 nummers |
| reactie 278
|
|
|
Jaa die ken ik! Die is idd ook heel mooi |
| reactie 279
|
|
|
yup |
| reactie 280
|
|
|
Ik ken nog een heel mooi liedje! Het is Nederlands, maar ik denk dat je hier wel gevoel bij hebt www.youtube.com/watch?v=wNlAJ4_9pLg |
| reactie 281
|
|
|
wow, die is inderdaad ook super mooi<3 Ik heb een liedje gevonden dat ik helemaal vergeten was te noemen. Mijn nummer 1 song namelijk, toen ik deze net weer zag dacht ik: hoe kon ik DIE nou vergeten:$ Ken jij het liedje "I wanna grow old with you"? |
| reactie 282
|
|
|
jaa! Ik vind dat liedje ook echt super mooi!<3 |
| reactie 283
|
|
|
en ken jij volumia? |