Stel je voor: Nathan
| reactie 211
|
|
|---|---|
|
Suusie Berichten: 405 |
Yeey donderdag en vrijdag wordt t 15 graden! jaa mooi hea de moerdijkbrug |
| reactie 212
|
|
|
timmyboy014 Berichten: 445 |
Halloootjes allemaal, ik ben er weer. Ik was geen carnaval vieren, ik was met een vriend uit geweest vandaag de hele dag. Dit was ten eerste niet geplant maargoed, hij had mij nodig en tja, dan ben ik er natuuk voor hem. En nu ben ik licht aangeschotenXD wat dus al helemaaal niet de bedoeling was van dit alles, maarja. Als je het gezellig hebt dan krijg je dat. Normaal ben ik NOOIT zo echt niet, ALS ik al drink dan is het hooguit 2 op 1 avond, Behalve bij bijzondere gevallen(wanneer ik een weddenschap win en ik een hele avond gratis bier krijg Ik ben blij dat jullie mij ook miste, ik miste jullie ook ohr<3 @Roselien: srry dat ik je niet ff gesmst heb maar ik had geen beltegoed meer-,- |
| reactie 213
|
|
|
Heey oohw ik snap het xd kmiste je idd heb je trouwens uitnodiging op msn gestuurd xx |
| reactie 214
|
|
|
okej, ik zal hem accepteren |
| reactie 215
|
|
|
Yeey |
| reactie 216
|
|
|
nog wat te vertellen of te vragen? |
| reactie 217
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ga jij dit jaar nog op vakantie? |
| reactie 218
|
|
|
Jaa dat heb ik al gezegd ps; kheb zin in zaterdag |
| reactie 219
|
|
|
ik ga dit jaar nog op vakantie ja. Ik ga in de zomervakantie 2 weken naar Kos, daar heb ik echt super goede herinneringen aan. |
| reactie 220
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 75 |
hahaha...wat is dit dan...en babbel box geworden hahaha..idd record aantal reacties hahaha... |
| reactie 221
|
|
|
@Suus, weet ik, maar die vraag was voor Tim bedoelt Trouwens, ik ook hoor, ik kan niet wachten @Tim: Kos da's in Griekenland toch? @ Yesitsme: tja, het is onbedoel een heuse chatforum geworden |
| reactie 222
|
|
|
haha ik weet het ik kan ook niet wachten |
| reactie 223
|
|
|
Nou maar hopen dat het mooi weer wordt om te fietsen |
| reactie 224
|
|
|
haha het wordt echt mooi weer zoek maar op internet |
| reactie 225
|
|
|
ja, dat is Griekenland. De 1e keer dat ik naar het prachtige Griekenland ging waren we(mijn moeder, broertje en ik) meteen verkocht en sindsdien gaan we alle eilanden af |
| Naar boven | |