Gedichten check: Ik kijk in de spiegel
| reactie 61
|
|
|---|---|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Roosje.. als ik architect wordt, zou ik wel een dyslectische architect zijn |
| reactie 62
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Forensisch onderzoek, das toch Lifesciences Roos? (dan zit je in dezelfde sector als mij *En ja je schrijft architect zo |
| reactie 63
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Ik ga doeiii spreek jullie later weer! En ja marco, heb et gestuurd slaap lekker allemaal en geniet van de borrel en koekies en donuts x |
| reactie 64
|
|
|
Jaa, ik ga zo ook maar.. @marco, het is als ik, niet als mij, gramatica is m'n sterke kant ondanks dyslexie! |
| reactie 65
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
wederom een krachtig gedicht Katinka. Wel jammer dat jij de hoofdpersoon bent dus dat het over jou gaat. Mag ik een verzoekje doen voor een nieuw gedicht? Katinka probeer een gedicht te maken hoe jij jezelf graag ziet. Gewoon een beetje dromen maar dromen kunnen uitkomen... Groetjes Wendy Ps bedankt voor je reactie op mijn gedicht. |
| reactie 66
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
@ Anne; ik zit te twijfelen, maar het zou best kunnen. Als het een fout is, is het niet zo opvallende ofzo *EDIT: Met dyslexie hoef je grammaticaal niet altijd slecht te zijn overigens |
| reactie 67
|
|
|
Wendy, je hebt gelijk denk ik. Maar over dingen schrijven die me dwarszitten is toch ook fijn om het van me af te schrijven. Bedankt voor jr reactie! Ik zal het eens proberen. x |
| reactie 68
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
katink er staat een gedicht van jou met mooie achtergrond in de gastenhoek van www.droomster.nl xx |
| reactie 69
|
|
|
Droomster, wauw, ik heb het gezien. Echt mooi met die achtergrond zo! Dank je wel! Xx |
| reactie 70
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Katinka ik ben het met Wendy eens.... schrijf eens over hoe je wil zijn ... of nja ... over iets positiefs... dat is miss ook wel eens leuk ... dat neemt natuurlijk niet weg dat ik je gedichten super vind ! |
| reactie 71
|
|
|
Miekie: Je hebt gelijk. Ik zal het proberen. Maar juist als ik hier over schrijf kan ik even alles van me afschrijven. Het eventje loslaten. Maar ik zal het prboeren! Dank jullie voor jullie tips! x |
| reactie 72
|
|
|
Als ik me er ook nog tegenaan mag bemoeien,, ik vind dat je moet schrijven wat je voelt. Ik dicht zelf omdat ik dan m'n gevoel op papier kan zetten. dus blij is een blij gedicht en verdrietig is een verdrietig gedicht.. Xx |
| reactie 73
|
|
|
Anne: Ja dat doe ik dus ook. Ik weet het nou niet meer... xx |
| reactie 74
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
misschien een leuk idee, probeer minimaal 1maal per week een vrolijk gedicht te maken. Ikzelf heb ook veel zware gedichten,maar probeer toch ook de leuke dingen vast te houden en te gebruiken!Leven is soms heel zwaar maar af entoe lach je wel eens of ergens om.schrijf ze op in dicht vorm hoeft niet eens op net kan ook op forum.Laten we allemaal zoveel mogelijk meedoen hoe denken jullie hier over gr droomster |
| reactie 75
|
|
|
Op zich vind ik het een goed idee, maar elke week een vrolijk gedicht maken gaat niet lukken. Sorry. x |
| Naar boven | |