1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: Ik kijk in de spiegel

datum 18-06-09 17:17
reactie 76
MiekieMouse
Ik vind het serieus een TOP idee! Al die negatieve gedichten hier... ik weet niet of het mij lukt want ik schrijf ook het makkelijkst treurige gedichten... maar het is juist een goede manier om uit die negatieve sfeer te komen....
datum 18-06-09 17:24
reactie 77
katink
Nou ik weet wel dat het mij niet lukt om te stoppen met mijn gevoelens op papier te zetten. Dat het soms ( nou okee, meestal ) negatief is, is dat zo erg?
En ik vind niet dat hier echt een negatieve sfeer hangt hoor.
datum 18-06-09 17:26
reactie 78
droomster
dacht ik ook hoeft ook niet overdreven vrolijk of gek te zijn iedereen maakt wel wat mee al stap je maar in een bal stront, zeg maar wat of een vlieg die je stoort laten we het proberen hoef ook niet van me stoel te vallen,al krijgen we maar een glimlach om de lippen is al weer genoeg voor verlopig.gr droomster
datum 18-06-09 17:27
reactie 79
katink
Maar vinden jullie dat er zo'n negatieve sfeer hangt hier dan? Dat valt toch wel mee? En er staan toch ook leuke, vrolijke, lieve gedichten op?
datum 18-06-09 17:52
reactie 80
MiekieMouse
Neee dat over die sfeer bedoelde ik niet op die manier... en ja er staan ook vrolijke gedichten op.... maar laat mr je snapt me niet...
datum 18-06-09 18:00
reactie 81
katink
Leg het dan uit.

Ik kan ook een keer iets niet begrijpen toch? En ik wil het wel snappen hoor!
datum 18-06-09 19:18
reactie 82
Marcoo
Geen beren op de weg zien die er niet zijn...

Het is gewoon een gezellig forum waar iedereen wat vertelt over zijn/haar gedichten en er eventueel wat reacties op krijgt. Het is niet de bedoeling dat iemand wat wordt opgelegd om te gaan schrijven, maar dat gebeurt ook niet.

Volgens zeggen en schrijven op dit forum wordt het anders geinterpreteerd, maar je hoeft daarom niet pissig (dat proef ik hieruit) te worden op elkaar. Iedereen maakt wel eens een fout (= miscommunicatie);

Hoop dat jullie dit als positief opvatten;

Grtz Marco
datum 18-06-09 19:53
reactie 83
MiekieMouse
Ik vat het als positief op hoor marco:p

xxx
datum 18-06-09 20:50
reactie 84
Marcoo
Haha mooi zo!! Heb je nog iets met je gedichten gedaan ofzo?
datum 18-06-09 20:55
reactie 85
katink
Haaai Marco!

Heb je m'n boek al verder gelezen? Ik heb er alweer een heel stuk bij over de vakantie, Haha

x
datum 18-06-09 21:02
reactie 86
Marcoo
Hee!

Nee, ik ben vandaag super druk geweest. Dus dat doe ik later ok? Ben nu behoorlijk moe en ga zo ook weer Van het weekend ofzo (zaterdag);

Groetjes Marco
datum 18-06-09 21:07
reactie 87
Verwijderde gebruiker
Hoi Katinka, je moet ook zeker door gaan met dichten die over je gevoel gaan. Dat ben jij en niemand anders. Ik bedoelde dat ik wel een andere dichtvariant zou willen lezen van jou.
Maar jij bent gewoon goed in het beschrijven van jouw gevoel. Jammer dat dat gevoel vaak droevig is.
Natuurlijk heb jij ook je vrolijke momenten en beschrijf die eens.

Groetjes Wendy
datum 18-06-09 21:09
reactie 88
katink
Wendy: dank je voor je reactie. Ik zal het proberen. Maar eerst schrijf ik heel hard verder aan mijn boek.

x
datum 18-06-09 21:13
reactie 89
MiekieMouse
@ Marco , vroeg je aan mij of ik nog wat met mijn gedichten heb gedaan of aan katinka?
datum 18-06-09 21:18
reactie 90
Verwijderde gebruiker
Een boek? Volgens mij heb ik iets gemist, vertel Katinka.......

Wendy
Naar boven

Reageren op: Ik kijk in de spiegel

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.