Gedichten check: Ik kijk in de spiegel
| reactie 76
|
|
|---|---|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Ik vind het serieus een TOP idee! Al die negatieve gedichten hier... ik weet niet of het mij lukt want ik schrijf ook het makkelijkst treurige gedichten... maar het is juist een goede manier om uit die negatieve sfeer te komen.... |
| reactie 77
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Nou ik weet wel dat het mij niet lukt om te stoppen met mijn gevoelens op papier te zetten. Dat het soms ( nou okee, meestal ) negatief is, is dat zo erg? En ik vind niet dat hier echt een negatieve sfeer hangt hoor. |
| reactie 78
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
dacht ik ook hoeft ook niet overdreven vrolijk of gek te zijn iedereen maakt wel wat mee al stap je maar in een bal stront, zeg maar wat of een vlieg die je stoort laten we het proberen hoef ook niet van me stoel te vallen,al krijgen we maar een glimlach om de lippen is al weer genoeg voor verlopig.gr droomster |
| reactie 79
|
|
|
Maar vinden jullie dat er zo'n negatieve sfeer hangt hier dan? Dat valt toch wel mee? En er staan toch ook leuke, vrolijke, lieve gedichten op? |
| reactie 80
|
|
|
Neee dat over die sfeer bedoelde ik niet op die manier... en ja er staan ook vrolijke gedichten op.... maar laat mr je snapt me niet... |
| reactie 81
|
|
|
Leg het dan uit. Ik kan ook een keer iets niet begrijpen toch? En ik wil het wel snappen hoor! |
| reactie 82
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Geen beren op de weg zien die er niet zijn... Het is gewoon een gezellig forum waar iedereen wat vertelt over zijn/haar gedichten en er eventueel wat reacties op krijgt. Het is niet de bedoeling dat iemand wat wordt opgelegd om te gaan schrijven, maar dat gebeurt ook niet. Volgens zeggen en schrijven op dit forum wordt het anders geinterpreteerd, maar je hoeft daarom niet pissig (dat proef ik hieruit) te worden op elkaar. Iedereen maakt wel eens een fout (= miscommunicatie); Hoop dat jullie dit als positief opvatten; Grtz Marco |
| reactie 83
|
|
|
Ik vat het als positief op hoor marco:p xxx |
| reactie 84
|
|
|
Haha mooi zo |
| reactie 85
|
|
|
Haaai Marco! Heb je m'n boek al verder gelezen? Ik heb er alweer een heel stuk bij over de vakantie, Haha x |
| reactie 86
|
|
|
Hee! Nee, ik ben vandaag super druk geweest. Dus dat doe ik later ok? Ben nu behoorlijk moe en ga zo ook weer Groetjes Marco |
| reactie 87
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Hoi Katinka, je moet ook zeker door gaan met dichten die over je gevoel gaan. Dat ben jij en niemand anders. Ik bedoelde dat ik wel een andere dichtvariant zou willen lezen van jou. Maar jij bent gewoon goed in het beschrijven van jouw gevoel. Jammer dat dat gevoel vaak droevig is. Natuurlijk heb jij ook je vrolijke momenten en beschrijf die eens. Groetjes Wendy |
| reactie 88
|
|
|
Wendy: dank je voor je reactie. Ik zal het proberen. Maar eerst schrijf ik heel hard verder aan mijn boek. x |
| reactie 89
|
|
|
@ Marco , vroeg je aan mij of ik nog wat met mijn gedichten heb gedaan of aan katinka? |
| reactie 90
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Een boek? Volgens mij heb ik iets gemist, vertel Katinka....... Wendy |
| Naar boven | |