Gedichten check: Ik kijk in de spiegel
| reactie 91
|
|
|---|---|
|
katink Berichten: 923 |
Oh ik ben dus een boek aan het schrijven...niet speciaal ofzo, en zo goed is het niet. En ik weet niet of ik het durf uit te laten geven... Maar zoals in mijn msn naam staat: Laat mijn droom uitkomen...laat mijn boek uitkomen! x |
| reactie 92
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Waarom niet? Gaat het over jouw leven. Misschien was dit wel een domme vraag Wendy |
| reactie 93
|
|
|
Het is niet zo goed... Mijn droom maar misschien niet haalbaar. Ik zie wel... x |
| reactie 94
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Katinka niet zo onzeker. Het is wel haalbaar. Het is prachtig. Jij bent de eerste die mij aant huilen heeft gekregen me woorden, woorden recht uit het hart! xxx |
| reactie 95
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 123 |
katink. ik weet niet wat ik moet zeggen, iig dat ik je begrijp. ik heb echt precies hetzelfde gevoel als jij. echt heel veel sterkte! xx |
| reactie 96
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Jullie hebben de overeenkomstige gevoelens en emoties. Jullie zouden een goede steun voor elkaar zijn volgens mij |
| reactie 97
|
|
|
@ Lies: Dank je. het spijt me voor je dat je dit ook moet voelen. En zoals marco zegt steun voor elkaar..zou best kunnen. ik wil je steunen als ik kan. @marco: ja je zou best gelijk kunnen hebben! x |
| reactie 98
|
|
|
Ik heb je nog even gemaild Katinka over dat boek enzo. Groetjes Marco |
| reactie 99
|
|
|
Ik zag het Marco. Doe rustig aan okee? Maak je nou niet druk over mijn boek. Gewoon als je tijd hebt. Afgesproken? x |
| reactie 100
|
|
|
Haha, ja zal ik doen Katinka. Jij ook rustig aan; Groetjes Marco |
| reactie 101
|
|
|
Dan is het goed Hoe was je dag vandaag? x |
| reactie 102
|
|
|
Hee, Ja was echt hartstikke leuk! Heb veel gedaan. Heb over 2 weken een toetsweek van school en vrijdag nog een presenatie van Engels. Dus daar hard mee bezig geweest. Verder nog naar de stad geweest en lekker gegeten. En tussendoor veel gesport enzo En jou dag? Groetjes |
| reactie 103
|
|
|
Leuk!! Ik heb lekker gewerkt! Het was weer super gezellig zoals altijd! De zaterdag is altijd een dag waar ik naar uit kijk... x |
| reactie 104
|
|
|
He, das super! Fijn dat je eindelijk wat blijer bent (zeg ik het zo goed)?? |
| reactie 105
|
|
|
Ja! Ja ik ben nu blijer. Maar dat is (bijna) elke zaterdag. Gelukkig! Ik voelde me vandaag een moment echt gelukkig. Echt intens geluk. Het was zo lang geleden... x |
| Naar boven | |