Gedichten check: Ik kijk in de spiegel
| reactie 31
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Weeeh, ik doe gezellig mee! |
| reactie 32
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
jaa!! Ik wil ook!!!! |
| reactie 33
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Jaaaaa! Wat wil jij drinken Roos? Water, H2O, Sisi no bubbles of crystal clear? Of heb je zelf wat lekkersXD? En hou je van wortels? Of liever een blaadje sla |
| reactie 34
|
|
|
H2O is water lieve schatxD Of ben ik nou gek?! |
| reactie 35
|
|
|
Wow! Uhm, ik wil graag een breezer. *bloos* En wortels en sla is lekker, maar donuts zijn <3333! |
| reactie 36
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
H2O = water Maar dat wil ik wel. Roos doet vast gezellig mee En nu ben jij helderziend Katinka, ik heb vanavond wortels gegeten!!! |
| reactie 37
|
|
|
Ja Anne weet ik, was een grapje! Haha we zijn toch zo melig bezig dus ja.. We doen alcohol vrij En in donuts zitten teveel calorieen voor mij. Maar jullie mogen |
| reactie 38
|
|
|
Hebben hebben, lekker donuts! Uit Duitsland van die grote haha |
| reactie 39
|
|
|
Schat, calorieeen moeten je nu niets meer doen. En niet alcohol vrij, want want... *zielig kijk* |
| reactie 40
|
|
|
Jullie mogen calorieen eten zoveel jullie willen Ik drink geen alcohol, word ik zo zweverig van:p |
| reactie 41
|
|
|
*Kijkt zielig terug om te laten zien dat wij wel alchol vrij willen |
| reactie 42
|
|
|
Neee.. doe mij maar zo'n koekje met 30% stukjes chocola erin(jaa ik heb vandaag die verpakking bestudeert.. Kan ik er wat aan doen, dat ik me verveel in m'n leven), die zijn lekker!!! Heb vandaag toch al de hele vooraadkast geplundert.. |
| reactie 43
|
|
|
Hmmm ik kom ook langs haha |
| reactie 44
|
|
|
Nou dan drinken jullie toch lekker alcohol!? En koekjes en donuts Ik kijk wel toeXD En ik geniet wel van mijn H2Owater en sla |
| reactie 45
|
|
|
Die heten.. Go.. staat dat toch zo groot op de verpakking, lees ik alleen de kleine lettertjes.. |
| Naar boven | |