1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: geen zin meer in leven

datum 27-05-09 20:58
reactie 61
katink
@ marcella: Nee dat krijg je niet! je moet stoppen, beloof me dat alsjeblieft. Ik wil niet nog iemand kapot zien gaan aan dit soort dingen, dat kan ik niet aan okee?

@ marco: Dat wil ik helemaal niet, ik vertel je gewoon wat ik zie als ik in de spiegel kijk. Vet, overal...

x
datum 27-05-09 20:59
reactie 62
marcie94
Ze lachen me uit omdat ik dik ben, omdat ik een andere kledingstijl heb, een bril heb. en dat is allemaal mijn eigen schuld, en daar moet ik voor boete, van buiten weet ik wel dat het niet mijn schuld is, maar van binnen voelt het wel zo
datum 27-05-09 21:01
reactie 63
RoosXx
marcella daar kan jij niks aan doen
je hebt niks om voor te boeten
niet omdat je andere kleren draagt niet omdat je een bril heb (heb ik ook) niet om niks
jij hoeft niet te boeten meis wie moeten moeten zinn de mensen die jou uitlaggen
datum 27-05-09 21:02
reactie 64
katink
Je moet stoppen oke? Beloof het me!?!

JE KAN HIER NIKS AAN DOEN!!!! Dit is absoluut NIET jouw schuld!
Geloof me maar gewoon, en stop ermee okee?

xx
datum 27-05-09 21:03
reactie 65
marcie94
Ja maar ze zeggen dat ik dom ben, en ik zit nu op kader omdat geen een Havoschool me wou aannemen, door mijn verleden dat is dus cella's schuld, en cella laat me dit ook doen.
Door haar heb ik elke keer mijn zakmes in mijn hand. door haar verberg ik het op school om er op tegaan tekenen en nog meer pijn heb
datum 27-05-09 21:04
reactie 66
katink
Stop ermee.
Je bent helemaal niet dom!!!!! Het maakt echt niet uit wat voor school je doet, iedereen is op z'n eigen manier slim, mooi en talentvol!

x
datum 27-05-09 21:05
reactie 67
marcie94
Ja maar eigenlijk is Kader te laag voor mij, maar door mijn verleden willen scholen waar havo op zit me niet aannemen.
En de leerplichtambtenaar deed ook niets.

En het is wel allemaal mijn eigen schuld.
datum 27-05-09 21:05
reactie 68
RoosXx
je moe celle weg laten gaan ik weet hoe moeiljk het is ik ken het.
maar echt wij zijn er voor je en luisteren naar alls wat je verteld
het is niet joun schuld!!
datum 27-05-09 21:06
reactie 69
marcie94
Cella gaat nooit meer weg.
Ik heb haar een plaats gegeven, maar af en toe komt ze weer boven en dan gaat het weer helemaal mis
datum 27-05-09 21:07
reactie 70
RoosXx
cella gaat nooit meer weg maar je kunt leren haar te negeren tuurlijk zal het niet makelijk zijn
maar het is wel het beste meisj.
datum 27-05-09 21:09
reactie 71
Marcoo
Stuur maar 's een foto RoosXx, dan geef k eerlijk mijn mening. Bij Katinka was niks op aan te merken, bij jou vast ook niet. Ik weet het niet.
datum 27-05-09 21:09
reactie 72
marcie94
Hoe ben jij dan gestopt met snijden?
datum 27-05-09 21:12
reactie 73
Marcoo
Marcella; een hele gemene vraag misschien maar ik moet 'm echt stellen.

Waarom snijd je jezelf? Is dat uit afreageren op jezelf of...?
datum 27-05-09 21:13
reactie 74
marcie94
Dit hele leven is mijn schuld.
En dat moet gestraft worden
datum 27-05-09 21:13
reactie 75
RoosXx
@ marco
oke,

marcella
nou , ik had dus oo zoon stem in mijn hooft die zij
lelijk kind dom kind niemand wil je en alle
eik wil wilde voor 1 keer goedvoelen ik ging snijden bleef snijden maar dat goede gevoel kam en kreeg een plekej ik ging door niet vaak maar wel als ik niet meer zag zitten
en een keer was die stem weg ik weet niet en ik ontdekte dat ik dat snijde niet nodig had omme goed te voelen en toen ging het beter ik stopte en nog grijp ik er wel eens naar maar ik weet dat hte niet goed is en ik er niet trots op ben
Naar boven

Reageren op: geen zin meer in leven

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.