Gedichten check: geen zin meer in leven
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
RoosXx Berichten: 74 |
en je kunt ook echt stope! omdat er mensen zijn die in je vertrouwen! hoe makkelijk is het om iets tegen andere zeggen terwijl je jezelf kut voelt dun is niet altijd mooi!! kijk maar naar mij |
| reactie 17
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Jij bent wel mooi en knap, ik wou dat ik jouw lichaam had. Ik ben echt jaloers op je. Ik hoop dat ik kan stoppen, vandaag ging het al mis... x |
| reactie 18
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Van alle kleine dingen leer je ook! Ik heb trouwens nog een grappige citaat bedacht Wanneer je anders bent dan anderen, ben je toch hetzelfde. |
| reactie 19
|
|
|
Mooi! Ik heb deze nu in mn msn naam staan: I love walking in the rain, cause no one knows I'm crying... |
| reactie 20
|
|
|
haha goede marco maar meis.. ik heb een trouwma gekregen aan mijn lichaam, ik wil weer dat ik aan kom 2 verschillende mensen die elkaars lichaam willen..:s |
| reactie 21
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Echt een superrrr mooit gedicht ! |
| reactie 22
|
|
|
dank je, reacties kunnen altijd helpen |
| reactie 23
|
|
|
marcie94 Berichten: 285 |
Keimooi gedicht<3 Willen jullie reageren op mijn gedicht door mijn hartsvriendin? Dat zou ik echt waarderen. |
| reactie 24
|
|
|
Jullie hebben denk ik beide geen klagen! Stuur eens een link met een foto (alleen als je wilt, als je het te prive vind moet je het niet doen) van je. Nadrukkelijk, alleen als jij dat wilt!! Dan zal ik eerlijk mijn mening geven. |
| reactie 25
|
|
|
doe ik maar wat voor een foto wil je van gezicht ook ook lichaam? |
| reactie 26
|
|
|
@ roos: ja het is raar...ik haat het om in de spiegel te kijken, ik zie alleen maar overal vet..en dat ben ik zat. maar ondertussen ben ik het ook zat om zo te blijven leven, elke nacht wakker van de buikpijn, kapot van de pijn van binnen... x |
| reactie 27
|
|
|
ik ken het alleen hebben we allebij een anders probleem, met de zelfde gevoelens.. |
| reactie 28
|
|
|
Gewoon van beide Niet te persoonlijk, dat vind ik vervelend voor jou |
| reactie 29
|
|
|
marcie94 Berichten: 285 |
Ieder die hier zit heeft weleens een probleem of gehad. Kijk ik had een hekel aan mijn moeder, en vanmiddag zie ik haar ineens hier op 1001gedichten en dan praten we tegen elkaar en dan denk ik, goh mam ik heb je toch wel gemist. En dan praten we, en dan blijkt dat we elkaar ontzettend missen enzeu. En dat doet me ook weer pijn, omdat ik er eigenlijk ook nog niet aan toe ben, maar mijn moeder wel mis. |
| reactie 30
|
|
|
het lukt niet om hier een link te plaatsen...sorry...ik wil het op zich wel hoor, als jullie me maar niet uitlachen of uitschelden. xx |
| Naar boven | |