Gedichten check: geen zin meer in leven
| reactie 31
|
|
|---|---|
|
marcie94 Berichten: 285 |
@Katink: Hee vertrouw ons, zulke mensen zijn wij niet, ik denk dat ik voor iedereen spreek. Wij hebben allemaal problemen dan gaan we jou echt neit uitlachen |
| reactie 32
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Ik lach je sowieso niet uit, probeer het anders nog eens |
| reactie 33
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Sorry maar ik ben dat zo gewend en ik kan wel doen alsof het me niks kan schelen maar dat is niet zo, vanbinnen word ik dan echt kapot gemaakt... maar laat maar zitten, ik ben toch superlelijk en dik, geloof me maar gewoon. xx |
| reactie 34
|
|
|
Nee, je hoeft je niet te schamen weet ik zeker! Heb je iets van hyves ofzo? Dan ga ik wel even zoeken?!! |
| reactie 35
|
|
|
Neej, doe asjeblieft niet zo onzeker over jezelf. meissie toch. Wij kijken niet naar hoe je eruit ziet, we kijken hoe je vanbinnen bent. En ik zie een heel aardig lief meisje dat onzeker is en problemen heeft. xxxiloveyou |
| reactie 36
|
|
|
Ik mag geen hyves van m'n ouders. De enige manier is dat ik je kan mailen of op msn... x |
| reactie 37
|
|
|
@ Marcella: MEE EENS!! @ Katinka: mailen is ook goed, dat kun je via dit forum doen als het goed is (moet je op mijn naam klikken |
| reactie 38
|
|
|
@ marcella: Ik kan er niks aan doen, ik vind het zelf ook helemaal niet leuk...ik heb gewoon een hekel aan mezelf, aan mijn lichaam... @ marco: Doe ik zo |
| reactie 39
|
|
|
Ik had weer gereageerd op mijn gedicht. Ik hoop dat jullie weer reageren want ik mis mijn vriendin keierg en zij mij. @Marco: Dankje. @Katinka: Zo voel ik me ook. Maar probeer naar andere mensen te luisteren, en het is echt heel erg moeilijk, maar als je naar hun blijft luisteren dan voel je hetzelf snel ook |
| reactie 40
|
|
|
Is goed, ik lees het zo wel Katinka |
| reactie 41
|
|
|
Ik weet het niet, het is voor mij zo gewoon om in de spiegel te kijken en al het vet te zien enzo, en dat ana tegen me schreeuwt... |
| reactie 42
|
|
|
Ookal een stem die je leven bepaalt? Verschrikkelijk die heb ik ook. Ik noem haar Cella mijn stoere ik. Zij durfde alles, leraren slaan politie uitschelden, door haar ben ik veel in de problemen gekomen. En soms is ze er nog steeds, maar ik weet dat ze er is, en ik kan ermee leven. Probeer te begrijpen dat je die stem hebt. Jullie zijn nu trouwens de enige die het weten van die stem |
| reactie 43
|
|
|
Ik heb je een mailtje gestuurd, Katinka |
| reactie 44
|
|
|
@ marco: okee @ marcella: de stem in mijn hoofd is Ana en dat staat voor anorexia als je dat niet wist. Zij is degene die op dit moment mijn leven bepaald, mijn leven leeft eigenlijk...ik wil daar vanaf, ik wil weer zelf de baas kunnen zijn, maar de weg daarnaar toe is zo ontzettend lang en moeilijk.. |
| reactie 45
|
|
|
Ik snap helemaal wat je bedoelt. Maar probeer Ana een plekje in je lichaam te geven, want zolang je je haar herinnert zal ze bij je blijven rondspoken. Zolang je haar geen aandacht geeft, gaat ze niet weg, maar blijft ze rustig. Het duurt keilang. Het is een keiharde strijd, maar het gaat op een gegeven moment wel lukken. |
| Naar boven | |