Gedichten check: geen zin meer in leven
| reactie 76
|
|
|---|---|
|
marcie94 Berichten: 285 |
Ik ben er ook niet trots op, maar het moet, ik moet mezelf straffen omdat ik gepest word, ik moet mezelf straffen omdat ik er niet uitzie, ik moet mezelf straffen omdat ze altijd mij moeten hebben. ik moet mezelf straffen omdat ik gwoon een mislukkeling ben. |
| reactie 77
|
|
|
Marcoo Berichten: 818 |
Nee hoeft niet, het lijkt een vorm van afreageren. Kan je niet ergens anders je ei in kwijt? Bijv. boksen, trappen, schelden of bijv. assertiviteitstrainingen?? |
| reactie 78
|
|
|
Neej, ik kan niet meer tegen slaan en schoppen omdat ik dat teveel gedaan hb. |
| reactie 79
|
|
|
RoosXx Berichten: 74 |
sterkte marcie en je weet het ik ben er voor je en ik zal je helpen je ervanaf te krijgen maar ik ga nu ff douchen en slapen... |
| reactie 80
|
|
|
Dankjewel. xxx Slaap ze ik moet ook zo naar bed |
| reactie 81
|
|
|
Okee, Marcella! Misschien moet je dat nog ontdekken, dat is dan een doel voor deze week? Groetjes Marco p.s.; welterusten alvast. |
| reactie 82
|
|
|
Heeft geen zin mijn zakmes ligt alweer klaar |
| reactie 83
|
|
|
Lees berichtje bij andere topic maar! |
| reactie 84
|
|
|
Heb ik al gelezen, de enige plek waar ik mijn gevoelens kon uiten is nu verdwenen. |
| reactie 85
|
|
|
Sorry, maar dat was mijn taak. Ook uit een stuk bescherming van Miekie! Succes verder en sterkte |
| reactie 86
|
|
|
Ja dankjewel, ik heb vanacht nagedacht, en ik vind dat ik best wel stom af en toe gereageerd heb. en moet deprisieve dingen zeggen kom je ook niet ver, dus ik ga me op het positieve richten, dat is beter dan in het negatieve blijven hangen |
| reactie 87
|
|
|
RoosXx Berichten: 74 |
goed zo marcie ik weet dat je het kan en zal altijd in je geloven! |
| reactie 88
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Mensen we zijn hier voor gedichten niet om depressief te doen.... als je er een gedicht over schrijft oke maar dit is een gedichten site geen hulpverlenings site voor mensen die het moeilijk hebben ! |
| reactie 89
|
|
|
JoostB Berichten: 1 |
Hoi Roos, Mooi gedicht! Echt super dat je er zo over kan schrijven! Ik kan me totaal vinden in dit gedicht. xx |
| Naar boven | |