Huiskamer: piercing
| reactie 31
|
|
|---|---|
|
RoosXx Berichten: 74 |
reneeetje ik ben het helemaal met je eens ik heb nu 2 gaatjes in ieder oor en vind het prima zo! hallo dan ben je 50 en dan heb je een gaatje in de lip. nou dat hoef ik niet hoor |
| reactie 32
|
|
|
laurahoudtvancharlottex Berichten: 6 |
Ik vind een piercing in je oor nog wel mooi. Alleen vind ik mezelf daar nog wat te jong voor,wss wil ik het toch niet Voor de rest vind ik piercings lelijk ! |
| reactie 33
|
|
|
ResRich Berichten: 23 |
Ik heb in beide oren 1 gaatje. Het liefs wil ik nog een tongpiercing, en kin piercing en een navel piercing. Alléén, mijn ouders vinden het niet goed. ;S XoXo |
| reactie 34
|
|
|
Cyn96 Berichten: 5 |
Heee. Ik heb nu anderhalf jaar een neuspiercing , en hij bevalt me prima. Maar als je hem laat piercen geloof me dan maar dat dat echt veel pijn doet! De1e keer ben ik flauwgevallen, toen was ie 3 maanden later ontstoken dus had ik hem verwijdert. Daarna heb ik hem weer laten piercen en toen ging het beter. Ik heb er geen last meer van gehad.. Als ie pijn gaat doen ooit , moet je hem schoonmaken met zoutwater niet mer uni cura , want daar gaat je neus van vervellen. Succes , de pijn is niet zo erg als je denkt , na 30 seconden is de pijn voor het meeste deel weg Oja Renee? We weten nu echt wel dat je het niks vind hoor... Xx(L) |
| reactie 35
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 5 |
ik heb zelf een navelpiercing geprikt, is super naaice geworden |
| reactie 36
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay, Ehm ik heb ook gaatjes in me oren, Ik vind piercings maar niks oars, Mss wil ik er 1 op me 18de een neuspiercing, Maar voor de rest echt niks, Ehm slijm bij je ouders of haal ze over, En zeg ik drink een half jaar geen alchol als ik dan een piercing mag! meschien helpt dat wel xxx |
| reactie 37
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 10 |
ik heb 4 piercings.. en 1 tattoo ik heb wenkbrauw, tong,labret(kin), navel maar ja ik ben ook al meerderjarig.. |
| reactie 38
|
|
|
Kimfreakk Berichten: 1 |
Heey,, ik ben 13 jaar en ik heb 1gaatje in ieder oor, eerst had ik er 2 in ieder oor helaas zijn ze dichtgegroeid Ik heb een plaatjesbeugel en ik krijg een tongpiercing als de beugel eruit is!! Maar doet het zetten van een tongpiercing pijn?? xx |
| reactie 39
|
|
|
Mnonnske Berichten: 10 |
@Kimfreakk, ik ken mensen die een tongpiercing hebben. het zetten doet geen pijn, nja althans bij de meeste die ik ken. daarna krijg je wel een dikke tong omdat het gaatje waar de piercing zit ''n wondje is'. dan kun je wel even moeilijker praten en als het dan zeer doet kun je er eventueel een ijsblokje op houden of gewoon heel veel ijs eten. net wat je het fijnste vindt. ik hoop voor jou trouwens dat je goed tegen naalden kunt want anders ga je denken dat het zeer zou gaan doen en dan heb je kans dat het wel zeer gaat doen. dus denk niet aan de pijn, wees gespannen en ga lekker relaxt naar een piercer en dan heb je minder pijn! ik hoop dat je geen pijn zult hebben. maar eerst nog wachten tot je beugel eruit is, dat je dan weer mooie tanden hebt, hopelijk gaat 't bij jou niet mis. dat 't daarna weer niet goed staat.. is bij mij 't geval ik heb ook in elk oor 2. en zeur al anderhalf jaar voor 'n navelpiercing, ik mag 't niet van mn moeder ze geeft geen rede. ze zegt alleen: moniek heeft het ook niet. en dan zeg ik : vergelijk me niet met moniek! want zij is heel anders dan mij maar toch 'n super goede vriendin. of ze zegt: niemand heeft 't. en dan zeg ik: bijna iedereen. dan wil ze weten wie en alles. maar zij kent toch niet van mn school. ik wil 't wel stiekem doen weetjewel. en dan toestemming van mn broer wat hij is 20. maar dan krijg ik alleen maar meer gezeik met hun omdat ze het verboden hebben. als ik 18 ben en denk nogsteeds dat ik het wil, ga ik het meteen laten doen! of als ik mn moeder over heb gehaald ook! |
| reactie 40
|
|
|
Trijske Berichten: 17 |
wrm zegt iedreen dat ik gek ben?! Haha nouja zeg, tog vind ik het maar nix :p. XXRenéeeeeeeeeeeJJ. Haha, Reneetje, toch! Ik heb een piercing in mn navel, bij mn wenkbrouw, bij mn kin, en bovenin mn oor, heb ik dr 1, en 1 door mn neus. en ook door mn tong. k vindt het hartstikke cool! En ik ben pas 16!! Nou, ik ben zo gewoon mezelf, en dat vindt ik keitof! Mensen denken altijd, dat die mensen een beetje debiel zijn, of dat ze onaardig zijn, nou, ik ben dus echt niet onaardig. (hoop ik) k heb een zusje, en die vindt me niet onaardig, (hoop ik) maar je kent het gevoel wel, toch? Ik had dat altijd, toen ik 11 was, van dat ik die mensen altijd eng vonden... nou, nu is t helemaal niet meer eng. |
| reactie 41
|
|
|
xBreakdown Berichten: 9 |
Ik heb 2 gaatjes in elk oor, en krijg een traguspiercing, eerst oorbellen had ik al zeer vroeg, 2e vroeg ik zonder moeite; mijn ouders vinden dat ik mijn eigen keuze mag maken wat dat betreft. Nu krijg ik een traguspiercing |
| reactie 42
|
|
|
snoepjie Berichten: 37 |
ik heb ook gewoon een oorbel in ieder oor meer hoef ik ook niet vind het er niet zo mooi uitzien namelijk. En vooral niet voor een meid. een meisje moet er wel vrouwelijk uit blijven zien en niet door al die tatoeages en oorbellen enz ik vind het wel goed or alleen niet teveel niet overdrijven snappen jullie beetj wat ik bedoel? Liefs Snoepjie |
| reactie 43
|
|
|
Chemical Berichten: 6 |
Um nee, ik zou graag dubbel snakebite (Dus links 2 en rechts 2) ene en tongpiercing willen. Maar aangezien ik geen toestemming heb van mijn ouders gaat mijn hele plan niet door. |
| reactie 44
|
|
|
Bloed-Lynx Berichten: 16 |
Ik had een piercing in mijn wenkbrauw, maar die is eruit gescheurd... Binnen enkele weken zit ie er weer =P |
| reactie 45
|
|
|
ikke1996 Berichten: 2 |
ik heb 4 gaatjes in mijn rechtse oor. 2 onder in mijn oorlel en 2 boven in mijn kraakbeen ikzelf wil ook een neuspiercing maar mag het ook niet |
| Naar boven | |