Huiskamer: piercing
| reactie 16
|
|
|---|---|
|
ilovesiebje Berichten: 2 |
haha Ik Ben 14 En heb nu paar maanden een Monroe piercing (boven lip -rechterkant-). xxx |
| reactie 17
|
|
|
jentjee Berichten: 1 |
Ik heb 1 gaatje in elk oor. Had ook een gaatje vanboven in men oor. Maar die heb ik eruit gedaan, waarom? I don't know xD You Know You Love Me XoXo |
| reactie 18
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
hoe duur is het laten zetten van een neuspiercing eigenlijk? en doet het zeer?? XX |
| reactie 19
|
|
|
x Leoni Berichten: 11 |
hee, Kyomi, deden die piercing's 'prikken' geen pijn. ben op mn dood daarvoor gloofk. =O xx |
| reactie 20
|
|
|
als je je piercing (neus/oor-->bovenin. zoiezo,weet niet of het voor lip of tong ofzo ook geldt) laat schieten dan kan het verkeerd gaan en dat doet zeer! maar als je `m laat piercen, gaat het langzaam met een naald en dat hoor je niet te voelen (volgens mij). XX ik wil een neuspiercing |
| reactie 21
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Ik blijf het nix vinden XD Hahaha xx |
| reactie 22
|
|
|
haha , ik wel ik wil ook geen ring in mijn neus ofzo mar een knopje een blauwe ofzo.. |
| reactie 23
|
|
|
xxxNicole Berichten: 3 |
Hee ik ben 14 en ik wil een navel piercing mn moeder zegt dat het neit mag tot ik uit huis ben -.- wat vinden jullie ? |
| reactie 24
|
|
|
raar, dan moet je maar snel uit huis gaan. XX |
| reactie 25
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 8 |
Vanaf je 16e mag je een piercing zonder toestemming van je ouders/verzorgers laten zetten. heb zelf 3 piercings. Een Tragus. Een Neuspiercing Een Navielpiercing 6 oorgaatjes. 2 Tattoo's. en ben nu 16. Tips om je ouders over te halen? Veel informatie opzoeken, Voor en Nadelen er bij vertellen. Precies vertellen waarom je hem wilt. Hoelang je er over nagedacht hebt etc. en dan is het afwachten. Bij mij heeft dat igg heel erg geholpen bij me navelpiercing! Groetjes! |
| reactie 26
|
|
|
marcie94 Berichten: 285 |
Op je 16e mag je met toestemming een piercing laten zetten. Ik ben 14 maar mag een tongpiercing van mijn pa |
| reactie 27
|
|
|
aaah . een tongpiercing is irritant. =P |
| reactie 28
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
Ik heb in ieder oor 1 gaatje en ik wil er heel graag aan de linker kant eentje naast ik heb net zolang gezeurt tot mijn moeder een deal met me gesloten heeft als ik een half jaar lang me kamer op ruim mag het ! ik ben nu 2 maanden bezig en het is makkelijker gezegt dan gedaan... maar het is het zeker waard !! this jammer dat je ouders er niet achter staan, dat was bij mij eerst ook zo en dat geeft best wel een stom gevoel omdat je het zelf zo graag wil maar je ouders niet achter je staan dit is trouwens een leuk onderwerp om over te praten xxx |
| reactie 29
|
|
|
dan voel je jezelf ook een soort schuldig als je er tóch weer tegenin gaat.. |
| reactie 30
|
|
|
ik heb nu een neuspiercing!! ben echt zo blij!! eindelijk moch het!! deed pijna geen zeer (heb m laten schieten) maar 2minuutjes ofzo en gisteraaf nog wel een beetje maar nu helemaal niet meer.. ik heb hem gistermiddag gehaalt zo veat!! XX |
| Naar boven | |