Huiskamer: piercing
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Gaabje Berichten: 8 |
wie heeft er een piercing? Ik alleen twee in ieder oor (oorlel) maar noem je dat wel een piercing? sommige vinden van wel omdat je het wel bij een piercer laat doen maar anderen vinden weer van niet. ik wil graag een neuspiercing maar mag dit niet van mijn ouders. ik ben al een jaar aan het zeuren enzo maar het werkt niet.. heeft iemand nog tips voor me? xxxgaabjexxx |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
ik heb alleen 1 gaatje in ieder oor maar ik wil er eigenlijk ook wel eentje maar durf het niet te vragen:S:S stom hè? Maar ik zou vragen of er een leeftijd is waarop je er wel eentje mag. hoe oud ben je dan? ik ben nu bijna 15 en ik ga het vragen als ik 15 ben.. als ik het durf.. ik heb zelf al informatie opgezocht enzo dus als mijn ouders wat vragen over dat dan weet ik het antwoord.. XX-lindah-XX |
| reactie 2
|
|
|
ik ben 15. op 17 maart wordt ik 16. maar ik mag er echt geen is echt jammer. bedankt voor je reactie. xxxgaabjexxx |
| reactie 3
|
|
|
Girlzpower Berichten: 50 |
Heej, Vanaf je 16e mag je het toch zelf beslissen of niet..? weet je ook waarom je het niet mag? hebben ze er een goeie reden voor of niet..? xxxx |
| reactie 4
|
|
|
oh ik dacht vanaf je 18e. maar 16e zou ook wel kunnen. Maar dan zijn mijn ouders wel boos op me als ik dat dan zomaar zou gaan doen terwijl ze dat verboden hebben.ik weet niet waarom. ze zeggen alleen dat ik nog te jong ben en zo. vind ik dus niet echt een goede reden. XxXGaaBJeXxX |
| reactie 5
|
|
|
Girlzpower Berichten: 50 |
ik weet niet of het nou 16 of 18 is.. beetje aan t twijfelen.. Maar wel jammer dan dat je volgens je ouders te jonge ben! Denk je dat je er later wel nog 1tje gaat nemen of niet? xxx |
| reactie 6
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Ik heb ook in ieder oor 2 gaatjes en ik ben pas 13:p. Ik heb dat okal vanaf groep 7 geloof ik... Maar piercing in me gezicht ofzo hoef ik echt niet :| x |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 14 |
ik ben 18 en ik heb 7 piercings >< ik heb al gaatjes in mn oren vanaf mn geboorte en 1 navel piercing 1 tong 1 neus 1 kin 2 in mn lip *snake bite* nja k hb 2 paar gatjes in mn oren en k heb 3 tatoages sow dat is mijn waslijstje gheghe nja ik vind het geweldig ^^ hoezo wil je geen piercing in je gezicht..? kuss kiyomii |
| reactie 8
|
|
|
Mliss92 Berichten: 4 |
ik ben nu 16 , bijna 17 en heb in ieder oor 2 gaatjes, en in me kin een en over 3 maanden wil ik ook nog een tongpiercing ik weet alleen niet vanaf hoe oud je zonder toestemming van je ouders een tongpiercing mag laten zetten, xx |
| reactie 9
|
|
|
Ik vind dat maar nix ><. Strax heb je er genoeg van en heb je een gat in je gezicht zitte ofzo :p. Haha lekkor xD |
| reactie 10
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 14 |
haahhaha nee joh gekkie |
| reactie 11
|
|
|
whaha lijkt me maar nix hooor >< (A) Ik weet dat ik gek ben (A) xx |
| reactie 12
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 5 |
ik heb 1 gaatje in iedere oorlel vanaf mijn derde! maar ik vind dat iedereen wel een paar piercings mag maar als het teveel is is het niet mooi en dan hebben ouders ook wel het recht om nee te zeggen. renee gekkerd! je krijgt echt geen gat in je gezicht hoor xxx |
| reactie 13
|
|
|
xx-girl-xx Berichten: 4 |
hoi,ik ben 15 en heb al van mij 13 jaar een tongpiercing,wenkbrauwpiercing,neuspiercing en navelpiercing en ja,ook 4 gaatjes in ene oor en 1 in ander,natuurlijk wel niet allemaal in 1 keer hé nu ja,dat was het zo een beetje hehe doei xxx |
| reactie 14
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
ik droom van een snakebite |
| reactie 15
|
|
|
wrm zegt iedreen dat ik gek ben?! Haha nouja zeg, tog vind ik het maar nix :p. XXRenéeeeeeeeeeeJJ. |
| Naar boven | |