1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje slaan {13}

datum 12-04-15 19:57
reactie 196
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Haha wel leuk hoor Nathan. Moet je snel maar een keer foto's maken. Ben benieuwd wat je ervan maakt

Net 2 uur intensief paardgereden. Ben helemaal kapot. Pff

Jij gaat ook wel vroeg naar bed Lisanne.. O.o
datum 12-04-15 20:20
reactie 197
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 322
CALAIS! *herinneringen aan de londenexcursie met school komen op*

Haha misschien moet je ook maar vroeg naar bed dan

Morgen heb ik tot half 2 vrij, uitslaapdagje! Nee grapje, vroeg opstaan en huiswerk van afgelopen weekend inhalen ;p
datum 12-04-15 21:20
reactie 198
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Slaaplekker Lisanne.

Goed bezig Sheala.

Ik ga ook zo lekker slaapje doen hoor. Moet toch wennen om vroeg naar bed te gaan en vroeg opstaan, al is het voor 1 dagje.
datum 13-04-15 10:20
reactie 199
liezai
avatar Berichten: 1164
Haha Rianne, ik ben al uit

Vroeg slapen probeer ik altijd, slaapproblemen... Altijd rond acht uur erin xD

Goedemorgen!
datum 14-04-15 18:02
reactie 200
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 3539
Ook lekker toch? Vroeg slapen

Zo, vandaag werkdag 1 achter de rug gehad, moest onkruid plukken op een begraafplaats.

Hoe gaat het hier?
datum 14-04-15 21:21
reactie 201
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Ik vind uitslapen lekkerder dan vroeg me nest in hoor..
S' avonds is alles veel leuker

Zo zo.. vond je het een beetje leuk werk Nathan?

Vandaag een Nederlands toets ingehaald... ging Volgensmij niet veel beter als vorrige keer. Haha
datum 14-04-15 23:23
reactie 202
Mask
avatar Berichten: 89
Ik kom hier echt eens op de drie weken ofzo xd

Slaapproblemen ken ik jammer genoeg ook
datum 15-04-15 16:07
reactie 203
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 42
Laat ik ook eens gezellig meekletsen.
Onkruid plukken op een begraafplaats met een smiley, ziet er lekker droog uit zo Nathan haha.
Voor slaapproblemen kun je gewoon bij de drogist melatonine tabletjes halen, het natuurlijke slaaphormoon en dat is voor zover ik weet niet verslavend, misschien een tip voor sommige mensen?
Heb niet alles terug gelezen dus kan zijn dat het al genoemd is.
Meteen ff een vraagje, tussen de stapel lp's van mijn moeder kwamen we kill em all van Metallica tegen met handtekeningen waarvan vermoedelijk 1 van Cliff Burton, kan dat omdat toen ook net de cd in handel was?
Kan eigenlijk niet echt een zinnig antwoord vinden op internet dus dacht misschien zijn er hier ook wel metalfans?
datum 15-04-15 17:05
reactie 204
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Zou kunnen, buiten Master of Puppets mijn favoriete Metallica album tho
datum 15-04-15 17:30
reactie 205
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 42
Die is ook nice Patros al is mijn favoriet toch St Anger, voornamelijk door het verhaal er achter wat te zien is op de dvd Some kind of monster, weet niet of je die al eens gezien hebt?
Maar vind het zelf wel een goeie docu.
Welke bands luister jij nog meer dan als ik mag vragen?
Misschien zie ik er nog wat nieuws tussen wat ik even kan opzoeken op youtube
datum 16-04-15 00:31
reactie 206
Mask
avatar Berichten: 89
Ik ken geen Metallica albums bij naam, enkel wat nummers. Omdat ik One nog steeds wil leren op gitaar :')
Maar ik luister Metallica wel eens graag al blijf ik nog steeds meer van Nirvana stuff houden. En Rage Against The Machine.

Geen idee wie allemaal Trivium kent maar ze zijn zo goed <3
--
Passief meeroken hangt me mijn keel uit, urh.
datum 16-04-15 11:04
reactie 207
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Ik ken ook maar een paar nummers van metallica. Luister der niet meer zo vaak naar eigenlijk.

Ik vind roken zoiezo een triest gebeuren. Een domme cliché. Eerst doen omdat het stoer is om er vervolgens aan verslaafd te raken, om later te klagen dat het zo lastig is om te stoppen. Bullshit.
datum 16-04-15 12:26
reactie 208
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 42
Trivium is ook erg goed, heb ze een keer live gezien, ik dacht dat ze toen het voorprogramma waren van Iron Maiden, is al enkele jaren terug dus weet het niet meer zeker.
Tarot vind ik een supergoeie band en Kamelot eerder met Roy Khan, niet dat de nieuwe zanger niet goed is maar kan gewoon niet wennen aan het nieuwe stemgeluid...
Ik rook zelf maar niet binnen waar niet rokers bij zijn, ook niet als ik thuis visite heb en hoe verslavend het is vind ik meevallen, vind de smaak lekker maar hoef niet persé elke dag te roken
datum 16-04-15 15:55
reactie 209
liezai
avatar Berichten: 1164
Voor die slaapproblemen ben ik onder behandeling, wel voor meer trouwens Er klopt meer niet aan mij dan wel, maar er is mee te leven, dat is het belangrijkste

Eigenlijk niet verwacht dat onkruid plukken op een begraafplaats een smiley waard was, maar aan de andere kant kom je er wel heerlijk tot rust!

Die muziek is al weer even geleden eigenlijk xD Ben nogal wisselend qua muziek haha.
datum 16-04-15 17:07
reactie 210
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Trivium is inderdaad wel nice ja, Hell Yeah is ook wel goed trouwens. Ik luister laatste paar dagen meer bands als Rammstein, Blutengel, Deathstars en Avatar. Ik kan je nog wel een waslijst sturen met bands die ik luister (heb zelf ook nieuwe muziek nodig tho)
-
*praat over metal*
*luistert nu reggae*
Naar boven

Reageren op: Praatje slaan {13}

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.