1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje slaan {13}

datum 11-04-15 14:17
reactie 166
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 29
Met bediening bedoel ik echt op hoog niveau (dat klinkt wat leuker ) in de horeca. Restaurant is ergens te vinden in Bilthoven, Ripassa. Ben nu nog bezig met een lang leerproces daar

Weather kinda sucks today. Moet een boek lezen plus de verfilming daarvan voor school... iemand bekend met 'Ik omhels je met duizend armen' ? Eén van de weinige boeken op mijn lijst waar ik ook echt aan kan komen haha.
datum 11-04-15 20:39
reactie 167
weeteennaam
avatar Berichten: 232
Nathan wist je nog niet dat kinderen konden ruzie maken? Je zou mij moeten kennen:$.

Succes Nathan met je baantje!

Vandaag gevoetbald. Sorry hoor maar die scheids was zo partijdig voor de andere partij. Toch met 4-2 gewonnen!

Had laatst ook een ongeluks dag vriendschapskettinkje stuk(had hem pas een paar dagen). En nog meer van zulke dingen!
datum 12-04-15 09:28
reactie 168
liezai
avatar Berichten: 1164
Wauw, is het nodig om 10 pagina's terug te lezen? Of is er iemand bereid een samenvatting te geven?

Een nieuw gezicht? Leuk! Mooie gedichtjes heb je.

Hoe gaat het hier?
datum 12-04-15 10:24
reactie 169
Springbok96
avatar Berichten: 447
Wow Nathan, een job?! Proficiat! Hopelijk mag je er blijven werken na de proefmaand Wat voor werk zal je moeten doen?
-
Sheala, wij hebben 2 weken paasvakantie (leven de Belgen!) Wanneer hebben jullie dan wel weer vakantie?
-
Fleur, spijtig genoeg ken ik het boek niet. Ben je er al in begonnen?
-
Weeteennaam, stom van de scheidsrechter :/ Gelukkig zijn jullie toch gewonnen! Wel jammer van het kettinkje. Valt dat nog te maken?
-
Lisanne, met mij gaat het in ieder geval goed. Een samenvatting kan ik niet echt geven, ik ben zelf alweer vergeten wat er op pagina 3 of 4 stond Maar Nathan heeft weer veel gegeten en het blijkt dat Sheala en Patros niet echt tienerouders zijn, maar hun geesteskind is wel 1 jaar oud geworden
-
Beuh, analyse maken van iemands ouderschapsstijl. Moeilijker dan ik had gehoopt.
datum 12-04-15 10:51
reactie 170
liezai
avatar Berichten: 1164
He Evi, lang niet gesproken! Goed dat het goed gaat! Ga vooral zo door dan

Hier in Nederland doen we niet aan paasvakantie, binnenkort is het meivakantie, volgens mij nog een week of 2/3.

Nathan? Een job? Toch even teruglezen dan

Dat Sheala en Patros geen top tienerouders zijn, dat is niets nieuws Maar nog gefeliciteerd met zijn verjaardag, al was ik er volgens mij toen nog

Die scheidsrechters ook altijd... Grrrr. De reden waarom ik ben gestopt met wedstrijden (en nog een aantal redenen :') )
datum 12-04-15 11:20
reactie 171
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 29
Thanks voor je reactie liezai!

Nope nog niet aan het boek begonnen Springbok96 en om nou de film te gaan kijken in dit weer is ook weer zo... Dat wordt dus even uitstellen

Staat sinds vanochtend weer een nieuw gedicht op mijn pagina, ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Enjoy your day! x
datum 12-04-15 11:23
reactie 172
liezai
avatar Berichten: 1164
Noem mij maar lisanne hoor, zo noemt iedereen hier mij gewoon
Volgens mij heb ik al gereageerd, maar kan me hebben vergist
datum 12-04-15 11:24
reactie 173
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 29
Hahaha ik zal het onthouden
En ja klopt Lisanne, thankyouu!
datum 12-04-15 11:31
reactie 174
Springbok96
avatar Berichten: 447
Fleur, mij mag je Evi noemen
Allez, zo met een boekje lekker buiten in het zonnetje zitten?
datum 12-04-15 12:17
reactie 175
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 29
Hahaha is zal ik doen
Ja zou niet verkeerd zijn, alleen kwam ik er gister achter dat ik pas dinsdag aan het boek kan komen evi haha.
Hopelijk dus dinsdag in het zonnetje met een boek op schoot
datum 12-04-15 12:23
reactie 176
liezai
avatar Berichten: 1164
Pff, stop me me jaloers maken! Of telt een biologieboek ook? Alleen of dat zo lekker is?

Ajoh, toetsweek zit er bijna weer op!

Aangenaam trouwens Fleur, leuk!
datum 12-04-15 12:47
reactie 177
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Lisanne hoe durf je?! Patros en ik zijn echt wel TOP ouders!
(Patros is er even niet dus verdedig ik hem ook maar..) En Kevin heeft geluk met zulke ouders! (hij woont bij Patros, bij mij is die niet veilig )

Evi, ik heb geen idee waneer ik weer vakantie heb. Al hoop ik dat het weer snel is!

En gefeliciteerd Nathan met je werk. Hoop dat het goed voor je uitpakt.
datum 12-04-15 12:54
reactie 178
Springbok96
avatar Berichten: 447
Haha Sheala, jullie zijn de beste ouders zegt
-
Fleur, jammer dat je dan pas aan dat boek kan geraken. Hopelijk is het dinsdag dan even mooi weer! Ik zal voor je duimen.
-
Lisanne, trek het je niet aan. Ik zit ook in het zonnetje met mijn boek ontwikkelingspsychologie te zwoegen Hoe zijn je testen tot nu toe al gegaan? En wanneer eindigen jouw examens?
Veel succes nog in ieder geval!
datum 12-04-15 12:59
reactie 179
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 29
Ah jullie zitten beide in je laatste jaar, Lisanne en Evi? Heel veel succes met leren dan! Ik ben weer even verlost na mijn toetsweek van twaalf toetsen in een week...

Haha, ik heb het volste vertrouwen dat de zon heel veel te zien is deze, dus dat zit wel goed!
datum 12-04-15 13:05
reactie 180
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Ja duh Evi. We zijn gewoon perfect! Met een perfect kind. XD
Naar boven

Reageren op: Praatje slaan {13}

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.