Huiskamer: Praatje Slaan {12}
| reactie 586
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Hallo, alles goedhier? Dinsdag krijg ik internet in mijn appartementje Sheala, gefeleciteerd met je goede cijfers Succes met je date Bart |
| reactie 587
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Wow wacht... Ben ik de enige die niet verliefd word op het zelfde geslacht... Ik voel me echt een buitenstaander hier... XD En alles is goed hier hoor Nathan! Hoe gaat het met je nieuwe huisje? |
| reactie 588
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Awwh, zielig hoor Sheala! |
| reactie 589
|
|
|
Ja... ik voel me een beetje buitengesloten... En vrouwen mogen wel knap zijn enzo. Maar ik heb echt niets met meiden. Ik vind het al lastig om vrienden met ze te zijn!! Vandaar dat mijn ene vriend een jongen is. (soortvan) XD (don't kill me) Geef mij toch maar een leuke jongen! Veel beter als meiden zeg ik zelf! |
| reactie 590
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Geen idee Sheala. Nath is valt vm ook op het andere geslacht. Misschien wordt het nog wat tussen jullie |
| reactie 591
|
|
|
............. Volgensmij is dat verboden vanwege de leeftijd.. En ik hoef geen lange afstand relatie. Je weet hoe ik dan word. Sta ik gewoon uit t niets voor je deur Nathan word niets. Veel te vrolijk altijd. En niet mijn type. |
| reactie 592
|
|
|
Als ie een witte bestelbus heeft waar hij zijn snoepjes in bewaart, is z'n nieuwe huis een cel. Omdat ie de bestelbus nog mist kun je gerust bij hem op de stoep staan. Jullie passen wel bij elkaar eigenlijk |
| reactie 593
|
|
|
Ik zie jou eerder om Nathan kwijlen.. Jullie houden allebij van eten. En van muziek. Kun je de hele dag naar Nathan luisteren. Aw arme Nathan.. Maken we hem een beetje belachelijk.. |
| reactie 594
|
|
|
Ik hou van eten? Nooit geweten eigenlijk... o.O Opzich houden er beide van muziek, maar ik denk niet dat ie zo vrolijk blijft van die lyrics tho... Jij kunt fantastisch koken en Nath is graag voorproever, er is toch echt geen betere match mogelijk! |
| reactie 595
|
|
|
-.- I hate you. Natuurlijk kan ik goed koken. Maar nee. Nathan en ik worden geen stel. Dat is waarschijnlijk de ergste match die je kunt krijgen. Nathan en ik .... Nee. Niet mijn type en te verschillend. Ik zoek me eigen vriendje wel uit Patros. Je hoeft al niet meer te helpen! Humpy bunny. |
| reactie 596
|
|
|
weeteennaam Berichten: 232 |
Hey sheala! Beter dat je meer open bent over je gevoelens! Nu lijk ik net z'n oud wijf Ik val ook op het andere geslacht (Hoop ik |
| reactie 597
|
|
|
Haha ik vind het ook belachelijk klinken hoor ''Ãk ben opener naar me ouders, ik praat over mijn gevoelens'' bla bla bla. Klinkt zo suf. Alsof ik zo'n ouderwets meisje ben in een jurkje XD Hahha ben ik de enige die weet dat ik 100% op het andere geslacht val? Damn.. Kunnen jullie geen leuke jongen voor mij uitzoeken die dicht bij mij woont? Ik kan ze maar niet vinden |
| reactie 598
|
|
|
weeteennaam Berichten: 232 |
Waar woon je? En puberteit hé onzekerheid |
| reactie 599
|
|
|
Hahahhaaha. Nou zo onzeker ben ik niet hoor. |