Huiskamer: Praatje Slaan {12}
| reactie 1036
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
IJs is elke dag lekker. Mooi zo. Nou ja, je rijdt toch nog paard, dat is toch al iets |
| reactie 1037
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Haha ja. En paardrijden is ook heel leuk hoor. Alleen val je er niet van af. Al helemaal niet als je chocolade broodjes maakt op school Pfff ik wil weekend! Dacht vanochtend even dat het vrijdag was. Wat een teleurstelling is donderdag dan... |
| reactie 1038
|
|
|
Chocoladebroodjes Ga jij nog leuke dingen doen in weekend? Het wordt dan ook weer heerlijk weer. |
| reactie 1039
|
|
|
Hahahha ja dan val ik er wel af ja.. En de broodjes zijn heerlijk! Maar dit weekend ga ik vooral veel uitslapen |
| reactie 1040
|
|
|
Lekker uitslapen, ook mijn lievelingshobby Zo, dat was skeelerles nummer 2 vanavond, met mijn kleintjes. Deze keer was iets leuker, had Ãets minder brokken gemaakt dan vorige week. |
| reactie 1041
|
|
|
Goed van jou hoor Nathan! Ik duik me bed in. Morgen laatste dagje voor het weekend! Jemig... alleen jij bent hier nog actief Nathan. De rest is erg gestorven hiero |
| reactie 1042
|
|
|
Lekker geslapen? Nog even door de zure appel heen bijten, nog een paar uurtjes school. Het weer ziet er weer heerlijk uit. Tja, misschien hebben ze drukke bezigheden. |
| reactie 1043
|
|
|
Haha ja hoor. Ik heb heerlijk geslapen. Alleen net iets te kort (zoals altijd) Ik hoop dat school vandaag net zo snel gaat als het de hele week ging! Ja denk het.... achja wij vermaken ons wel hier toch? |
| reactie 1044
|
|
|
Mooi zo, morgen lekker uitslapen Ik hoop het ook voor je, maar zal wel zeker? Ja tuurlijk vermaken we ons wel. Zometeen even boodschappen doen en het appartementje even gaan vegen. Begint stilletjes aan nodig te worden. Heb nog steeds wat spierpijn van gisteren, iets te veel bewogen |
| reactie 1045
|
|
|
Aahh! Kan nu al in slaap vallen Je moet je huisje wel schoon houden hoor. En doe je rustig aan met je spieren? En tot nu toe gaat de dag snel. Alleen de laatste uren gaan altijd sloom! |
| reactie 1046
|
|
|
Slaaplekker dan Zeker, heel belangrijk. Ik hou niet van vieze huizen Hoelaat mag je vandaag naar huis? |
| reactie 1047
|
|
|
WEEKEND!!!! Je moet wel een beetje schoon leven ja Moest tot kwart voor 4. Alleen mochten gelukkig eerder weg |
| reactie 1048
|
|
|
Fijn weekend Waarom mochten jullie eerder weg? |
| reactie 1049
|
|
|
Haha dankje jij ook We mochten eerder weg omdat er toch niets te doen was. |
| reactie 1050
|
|
|
Dank je wel, mijn weekend is goed begonnen. Het feest begint eig. al vrijdagavond. Dus ik heb even tijd genomen voor een grote pizza Hawaii, zó lekker. Leuk. Dus je mag eerder genieten van het mooie weer. |
| Naar boven | |