1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: Praatje Slaan {12}

datum 26-01-15 22:45
reactie 571
Mask
avatar Berichten: 89
Vosje, nu voel ik me nóg jonger xD
--
Ah wat leuk dat je gaat samenwonen Rémon c:
--
Morgen L.O. {Gym~} echt geen zin in. Eh.
datum 26-01-15 22:57
reactie 572
Patros-Fibros
avatar Berichten: 4572
Een lynxx die je Vosje noemt, how ironic...
Trouwens Ezzie, in privé bericht moest Kick Me zijn --"
datum 27-01-15 07:50
reactie 573
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Hahah ja... maar alleen jij noemt mij Lynxje, Patros!
Maar Ezzie klinkt veeeel leuker!! Klinkt best schattig toch?
datum 27-01-15 13:27
reactie 574
liezai
avatar Berichten: 1164
Schrok me rot :o Gewoon vijf nieuwe berichten in praatje slaan :o Oké sorry, een beetje overdreven dit :')

Klinkt alsof het best goed gaat met iedereen?

Hier gaat het btw wat minder, ben weer begonnen met een aantal dingen waarvan ik beloofd had het nooit meer te doen. Als ik me dan slecht voel ga ik het juist doen, maar goed dat ligt aan mij xd
datum 27-01-15 16:04
reactie 575
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Je kan er wel weer vanaf komen Lisanne. Gewoon volhouden! Ik weet niet hoe slecht je gewoontes daarin zijn..

Maar eerlijk gezegd heb ik zo'n gevoel dat het met iedereen hier op Praatje Slaan, aardig kut gaat. Maarja, thats life i guess..
datum 27-01-15 17:26
reactie 576
DutchMarley
avatar Berichten: 664
wat ik vooral bij mn omgeving, en mezelf ook zag.. was dat het beloven om het NIET te doen,.. vaak een ave-rechtse effect had..

want gaat het wel een keer mis (wat bijna iedereen gebeurd btw)..
dan komt de extra schaamte, schuldgevoel en spijt van de gebroken belofte (en het gevolg daarvan) nog eens bovenop de ''normale'' pijn en teleurstelling die je uberhaubt al voelt, wanneer het mis gaat..

dus mja.. in my opinion.. it doesn't really work,.. however, it can actually make things worse.. (al zal dit vast niet altijd t geval zijn..)

In elk geval,.. veel sterkte,.. en khoop dat het snel allemaal de betere kant op gaat ^^
datum 27-01-15 17:30
reactie 577
liezai
avatar Berichten: 1164
Na regen komt zonneschijn toch? Maar volgens mij gaan beloftes idd zo'n beetje altijd mis, in ieder geval als je mij bent. Ik ben gewoon niet bepaald trouw...

Misschien heb je wel gelijk Sheala, laten we zeggen dat ik hoop dat het met iedereen goed gaat
datum 27-01-15 18:35
reactie 578
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Mijn belofte heb ik tot nu toe nog wel goed gehouden, maar ik geef Remon gelijk.
Achja, als je iets niet wilt moet je er iets aan doen. Klinkt makkelijker gezegd dan gedaan. Maar het is maar hoe je er naar kijkt.

En idd Lisanne! Maar hopen dat het met iedereen goed gaat!
datum 27-01-15 19:05
reactie 579
DutchMarley
avatar Berichten: 664
mja gaat wat tijd overheen idd,..,.. magoed, sowieso,.. ieder op zn eigen tempo,.. beste is stap voor stap, zou ik zeggen..

hoop dat iedereen verder zich goed voelt idd.. ikzelf hou me maar wijselijk stil denk ik.. in ieder geval.. fijne avond iedereen!
datum 28-01-15 13:02
reactie 580
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Maakt niet uit hoe klein de stapjes zijn, je gaat teminste vooruit.
En zeker met mensen die je steunen.
Lisanne je kan alles bij me kwijt, en dat geld ook voor jou Remon (voor iedereen eigenlijk) we are one little fucked up family

Geen onvoldoendes gehaald deze toetsweek!!! Alleen wel een 5, 5 voor wiskunde maar dat was een kut toets.. maar ben wel weer blij!
datum 28-01-15 14:40
reactie 581
liezai
avatar Berichten: 1164
Gefeliciteerd met je goede cijfers! En ik zal onthouden Sheala!

Met hopen is niets mis! En met kleine stapjes in de goede richting ook niet!
datum 28-01-15 14:44
reactie 582
weeteennaam
avatar Berichten: 232
Beter sheala! Mijn laatste toetsen gingen ook super goed! Hoogste score als enigste van de klas! Nerd ensooo:$

Hopelijk gaat iedereen zich weer happy voelen. Voel me nu een beetje down. Net gedicht geschreven over mijn verleden(gedeeltelijk). Dusss jaa.
datum 30-01-15 00:59
reactie 583
Bartart
avatar Berichten: 262
Het is gek, ik heb altijd al soms een gevoel dat ik anders ben qua seksualiteit, ben alleen nog nooit verliefd geworden op een jongen maar wel vaak op meiden.
Nou is daarin eigenlijk nooit wat veranderd, maar wel mijn instelling en zelfbesef; Soms ben ik bang dat ik mijn eigen homosexualiteit ontken.
Laatst heb ik een gedicht geplaatst, maar de intentie erachter was eigenlijk vooral gewoon zelfacceptatie; weten dat ik het gewoon durf te zeggen als ik het ben, dat ik niet tegen jullie of mezelf lieg.

En met dat in m'n achterhoofd wil ik de komende jaren gewoon ervaren, zien hoe het loopt. Ik doe wat goed voelt, als ik verliefd word op een man of vrouw, is dat gewoon goed. Momenteel zit ik op m'n 3de date met een meisje dat ik erg leuk vind, en het voelt goed.

-Bart
datum 30-01-15 12:44
reactie 584
Verwijderde gebruiker
avatar Berichten: 1344
Oke.... Leuk voor je hoor Bart..

Dank jullie wel voor de felicitaties over me goede cijfers

Gister nog een gesprek gehad met mijn mentor over hoe het op school ging, en voor het eerst besloten ook hem te vertellen dat ik niet zo lekker in me vel zit. Jaren geleden had ik dit NOOIT gedaan. Maar ik ben meer open geworden en praat nu er ook over met mijn ouders. Is toch ook wel fijn. Nieuwe ervaring, maar tot nu toe geen slechte.

Vandaag niet zo lekker dus nu maar een dagje thuis. Ookal zit ik nog steeds uit te vogelen of ik nou echt ziek ben, of dat ik gewoon geen zin heb om de "wereld" in te gaan. (wow klinkt dramatisch..) XD

En weer na een hele lange tijd een Nederlands gedicht geschreven. Doe ik eigenlijk nooit sinds ik wat beter Engels kan..

Lang lul verhaal, Maar hoe gaat het hier? Nathan leeft nogsteeds op de prairie zie ik?
datum 30-01-15 14:08
reactie 585
liezai
avatar Berichten: 1164
Volgens mij wel Sheala, misschien is hij wel opgegeten door een prairiehond?

Goed dat je erover praat met je ouders Sheala! Zou ik een hoop van kunnen leren...

Bart, ik snap wat je bedoeld (denk ik). Zelf val ik op vrouwen en mannen, maar misschien zeg ik dat alleen maar omdat ik niet durf toe te geven dat ik alleen op vrouwen val. Ook vind ik het lastig om te zeggen dat ik echt lesbisch ben, zo meteen kom ik opeens een man tegen waarbij ik heb, dat is m! En dan kijkt iedereen zo raar van, jij viel toch op vrouwen? :')
Naar boven

Reageren op: Praatje Slaan {12}

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.