Huiskamer: Praatje Slaan [11]
| reactie 976
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Man man man, heb ik weer, over eten gesproken |
| reactie 977
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Hahha niet zo handig Nathan.... Heerlijk taart als ontbijt, gewoon omdat het kan! :3 |
| reactie 978
|
|
|
Taart als ontbijt, doe ik ook elke dag. Lekker is dat he Vandaag naar Bellewaerde geweest, pretpark/minidierentuin bij Ieper, met een vriend. Was erg leuk. Avondeten ginder frieten en een hamburger maar.. Ik vind die hamburgers echt behoorlijk klein |
| reactie 979
|
|
|
..... Nathan jij moet wel nep zijn ofzo... zoals jij over eten praat en hoe je eruit ziet in je filmpjes... dat zijn 2 verschillende werelden!! Ik hoef maar een glas water te drinken en ben meteen een kilo aangekomen! Jij lijkt wel zo slank als een sprietje! |
| reactie 980
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Er is een verschil tussen pinpasjes en pin balls Nath... |
| reactie 981
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
"With the right music, you can forget anything. Or remember everything." <- Dit heeft de meeste waarheid van alles wat ik deze week al gehoord heb. -- Iedereen heeft het over eten en ik heb niet eens nog zin in pizza of shit. Wow. xd |
| reactie 982
|
|
|
Only one song can bring back a thousand of memories |
| reactie 983
|
|
|
Wat zijn pin balls? Nou, zó slank ben ik ook niet hoor. |
| reactie 984
|
|
|
Moeder vindt me te dun, vader vindt me te dik, dus ik eet niet graag in het bijzijn van mensen. - 'k Ga maar eens proberen te dichten over hoe ik me voel. Bah. |
| reactie 985
|
|
|
Ik heb weleens fb-foto's van jou gezien Esmée, ik vind jou er echt niet dik uitzien hoor. Normaal postuur. |
| reactie 986
|
|
|
Meh. Foto's geven je niet weer zoals je bent in het echt. Hoe je foto's van mr hebt gezien blijft me een raadsel maar okay xD Ik ga slapen, ik verveel me toch dood c: |
| reactie 987
|
|
|
Maybe door je naam in te tikken op de fb zoekbalk en je foto's bekijken? (Dude, that's a little bit illegal...) - En Esmée, you are perfect how you are, verander niet. Je bent heus niet dik of dun |
| reactie 988
|
|
|
Patros, wat zijn pin balls nou? |
| reactie 989
|
|
|
Meh. Idgaf, Patros xD Ik heb niemands mening nodig, als ik me te dun vind eet ik wel, als ik me te dik vind niet |
| reactie 990
|
|
|
Nathan, pin balls zijn snoep balletjes Het gaat erom dat je gewoon blij bent met jezelf. Niet te veel zeueren. |
| Naar boven | |