Huiskamer: Praatje Slaan [11]
| reactie 1066
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Ja, heb het gezien. Ik kan het helaas niet lezen maar ik kan wel zeggen: sterkte ermee. |
| reactie 1067
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Deze is niet zo moeilijk toch? Maar dank je! Ik ga naar mijn bed... Veel succes allemaal komende week! Spreek jullie vast nog wel |
| reactie 1068
|
|
|
Sommige woorden begrijp ik wel maarja.. Oke slaapwel, jij ook veel succes deze week. |
| reactie 1069
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Mijn zus is lijk echt vervelend de laatste tijd. Niet normaal. Eindelijk een oplossing gevonden: Koop Rock Tribune en hang de mega Slipknot poster boven je bed op. Ze durft me kamer niet meer in. Rust. Eindelijk >-> -- Morgen school D: |
| reactie 1070
|
|
|
Hoe vervelend is vervelend? |
| reactie 1071
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Niet normaal vervelend blijkbaar |
| reactie 1072
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Hallo iedereen! Het is weer even geleden, want ik vind zelden de tijd om nog online te komen op 1001, maar hier ben ik nog eens. Hoe gaat het met iedereen? Welke interessante verwikkelingen heb ik in de tussentijd gemist? |
| reactie 1073
|
|
|
Het gebruikelijke waarschijnlijk |
| reactie 1074
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Nathan "Esmée is raar Esmée luistert naar muziek voor rare kinderen en ze lijkt op een jongen oh laat ik me knuffel tegen d'r kop gooien en haar storen terwijl ze leert en ik kan ook een plectrum tegen haar gooien terwijl ze Therapy speelt want ik wil dat ze King For A Day leert"-irritant xD Maar nu heb ik genoeg posters om haar (en me moeder) buiten te houden Shush Patros xD Hi Evy (als ik het me goed herriner T-T) niet veel eigelijk xD ---- Deel 12 |
| reactie 1075
|
|
|
K4AD is eigenlijk best easy om te spelen - "Wat vindt je nou leuk aan dat onverstaanbaar geschreeuw? Het gaat toch alleen maar over de dood." Well congratz, 5 minuten geleden kon je dr nog niks van verstaan... |
| Naar boven | |