Huiskamer: Praatje Slaan [11]
| reactie 946
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Wat je zegt ben je zelf Zometeen pannenkoeken eten tnv. mijn verjaardag, zin in |
| reactie 947
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Jij zegt eigenlijk dat zij het is, dus je bent er zelf ook een En NEE, ik ben geen stalker. Ik ben gewoon loco |
| reactie 948
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Stiekem zat ik in die vrachtwagen Pannenkoeken |
| reactie 949
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
https://www.youtube.com/watch?v=TkV5709EG5M#t=30 Dat nummer is gewoon zo goed, ook al is het zo anders als Sempiternal nummers c: -- Ik voel me als een stalker xD Alice kan me een foto sturen van een dude aan het station en ik wist meteen dat ik hem op FB heb gezien xD |
| reactie 950
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Esmée, hoe vaak moet ik nog vragen of je me wilt waarschuwen Als je er op voorbereid bent is het een goed nummer! |
| reactie 951
|
|
|
Can't listen atm, is dat het nieuwe nummers van BMTH? |
| reactie 952
|
|
|
Yup ^^ Sorry Lisanne -- En dan krijg je plots moeite met ademen. Moeder helemaal in paniek. Ik wil gewoon slapen en tegoei kunnene admenen D: Ik weet niets rens wat er scheelt. Uh. >-< |
| reactie 953
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Paniek aanval Esmee? Had ik laatst ook. Een halfuur lang happend naar adem op de grond gelegen in pure paniek. Echt kut! |
| reactie 954
|
|
|
Sorry nog daarvoor Sheala... - Ik vind Drown niet echt zo heel goed eigenlijk. Heb laatste tijd ook liever Deathstars tho - Ik heb nu sws 5 fb vrienden uit India of Nepal. Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat als er The Netherlands staat ik geen woord Indiaas ken lezen? -,- |
| reactie 955
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Waarom heb je 5 fb vrienden uit het Indische? |
| reactie 956
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1344 |
Patros, laat me niet weer stikken!! Letterlijk en figuurlijk... Maar ik heb je vergeven hoor maatje. Je kon er niet veel aan doen |
| reactie 957
|
|
|
How dry -.- - En Nath, ik heb zowat alleen maar buitenlanders op dat account |
| reactie 958
|
|
|
Sheala; Verkoudheid plus misschien idd een paniekaanval ofzo. Het gaat nu al beter ^^ Mijn Indische vriendin sprrekt Nederlands dus probleem opgelost -- Wanneer je je opa kunt zeggen dat hij mis is |
| reactie 959
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
allemaal gemeen!!! ik lees hier steeds pannekoeken.. en ja hoor.. wat aten mijn buren vandaag? (en welke geur vulde dus mijn huis? pannekoeken |
| reactie 960
|
|
|
Ik lust geen pannekoeken xD -- Ik heb nog eens een gedicht geschreven voor het eerst in maanden xD Te lui om het te typen, though, ooit. Cx -- 'K ga slapen, anders buis is Engels morgen cx |
| Naar boven | |