Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 826
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
-,-" Me. Wanted. To. See. Chromeo. Live!! --" |
| reactie 827
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Hehehe xD Had je maar naar Leuven moeten komen |
| reactie 828
|
|
|
DutchMarley Berichten: 664 |
Oke wow.. 58 nieuwe berichten sinds de afgelopen 3 dagen.. hell no I'm gonna read all of that... so.. did i mis something? ^^ |
| reactie 829
|
|
|
Das nog vrij weinig hawr. In de winter en in de zomervakanties is het hoogseizoen We zouden het kunnen zeggen, maar het is beter om alles terug te lezen |
| reactie 830
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Vannessa, ja, ik heb het al gelezen *correctie: een wafeletende optimist Leuven mooi stadje, 6 jaar geleden geweest op de fiets |
| reactie 831
|
|
|
Vannessa Berichten: 38 |
Oke,hoe heb jij het al kunnen lezen dan? |
| reactie 832
|
|
|
Woohw, naar een huwelijk in een zwarte jurk en je zwarte laarszen vil studs/spikes/bandjes gaan en een rode spike-armband zorgt er dus voor de je plots door iedereen punkrock-emo-goth genoeld wordt xD |
| reactie 833
|
|
|
Heb die foto gezien op fb, je ziet er echt mooi uit (spreek niet tegen!! --" |
| reactie 834
|
|
|
Mijn hoofd stond er niet eens op, dus ja, ik spreek je dit keer niet tegen xD Ik hou van die jurk, en de schoenen, en de ketting plus armband, dus fair enough ;D |
| reactie 835
|
|
|
Vannessa Berichten: 38 |
Zolang jij je dat mooi vind moet je dat gewoon dragen. Boeiend wat anderen er van vinden. Ze moeten maar accepteren hoe je bent en er uit ziet |
| reactie 836
|
|
|
Mooi gezegd Vanessa ;D Mijn moeder accepteerd het eigenlijk best wel, want ze stelt zelf vaak voor van "Ik heb echt typische armbanden voor jou gezien, kom kijken." en meestal zijn het ook wel nice bandjes. En ja, wat moet dat moet, ze moeten het ook maar accepteren de dag dat ik thuiskom met snakebites ofzo ;3 - Dan ben je wat down, zie je dit ( m.weheartit.com/entry/118635565/search?context_type=search&context_user=psychoticboy1&query=Alone ) is je dag lettrlijk stuk, niet normaal .. |
| reactie 837
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Vannessa, Evi heeft het mij al laten zien Die plaatjes bewegen snel |
| reactie 838
|
|
|
Nathan, inderdaad, en hoe langer je ernaar kijkt hoe sneller ze gaan en ze maken me gek >.< - Nieuwe armband :'3 |
| reactie 839
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Halloa, ben er weer... Geen zin meer om te leren... Dus gaan we gemaakte foto's bewerken, (je hoeft niet te kijken hoor, niets boeiends, had er gewoon zin in) i62.tinypic.com/2zgem9c.jpg |
| reactie 840
|
|
|
Damn, ik heb en powerpoint dinsdag. En dubbeldamn, ik moet nog beginnen --" -- Mooi, Lisanne |
| Naar boven | |