Huiskamer: Praatje Slaan [10]
| reactie 811
|
|
|---|---|
|
Vannessa Berichten: 38 |
aawh balen, succes dan met schrijven! waar ga je trouwens over schrijven? |
| reactie 812
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Over een meisje dat in een instelling zit omdat ze iets heeft meegemaakt. Zij weet dat de wereld zal vergaan, maar niemand wil haar geloven. Uiteindelijk gaat ze zelf op pad om de wereld te redden, maar de verdrinkt in een meer. Die avond vindt het personeel van de psychiatrie het meisje dood in bad. Ze is verdronken. Ze beeldde zich alles in. |
| reactie 813
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Evi, is dat het verhaal met mijn naam in? -Of had ik dat gedroomd xd- Klinkt wel leuk ;3 Morgen optreden Cromeo. Niet zo mijn stijl, maar dan is vader blij ;D |
| reactie 814
|
|
|
wow klinkt mooi! zelf bedacht? laat het me weten als je het af hebt zou het graag willen lezen als dat mag en kan? |
| reactie 815
|
|
|
Ja Esmée, mijn hoofdpersonage heeft jouw naam - Vannessa, ik zal mijn verhaal wel op 1001korteverhalen plaatsen als het helemaal af is |
| reactie 816
|
|
|
Is goed weet alleen mijn wachtwoord niet meer kan je het miss anders in prive bericht sturen? Oke wow echt heel mooi bedacht. Ja inderdaad geeft het verhaal zo wel een heel andere draai. Ben benieuwd naar het resultaat |
| reactie 817
|
|
|
Het is wel een klein beetje anders geworden dan het plan, maar ik vind het wel oké. Alleen een moeilijk verhaal om te begrijpen als lezer denk ik. Ik zal het verhaal wel in privébericht sturen dan |
| reactie 818
|
|
|
Evi, het klinkt wel als een leuk verhaal om te lezen, als je het hebt geplaatst ga ik het zeker lezen |
| reactie 819
|
|
|
oke, ik ben benieuwd |
| reactie 820
|
|
|
Haha Ik denk dat ik mijn verhaal in de loop van volgende week wel zal uploaden. Maar heb geen te hoge verwachtingen, want dan kan je enkel teleurgesteld worden |
| reactie 821
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Mag ik zeggen dat je verhaal de moeite waard is om te lezen? Ik denk niet dat zij teleur gesteld worden |
| reactie 822
|
|
|
NathanSchorer heb jij het al gelezen? |
| reactie 823
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Vanessa, je moet één ding over hem onthouden: Nath is een fulltime optimist. Hij is altijd zo vrolijk (soms ergelijk als je zelf depri bent +,-" |
| reactie 824
|
|
|
Haha oké bedankt, zal het onthouden |
| reactie 825
|
|
|
Nathan's optimisme help altijd als je down bent - Best. Night. Ever. Ik wist niet dat ik van funk hield. Cromeo, het was ge-wel-dig. Ik heb spierpijn als hel, want stilstaan kon gewoon niet. Ah, ik ben echt heel blij dat ik naar hen ben kunnen gaan :3 |
| Naar boven | |