Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 61
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 93 |
Owww.... Kurt Maar moet gaan, trainen! |
| reactie 62
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Veel plezier ^^ |
| reactie 63
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Esmée, maak er maar het beste van Jij bent ook druk bezig Flynn, gisteren dansen. En wat is het vandaag voor training? Goed bezig |
| reactie 64
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Ik heb een dagje geen school en verveel me al Dat is best wel zielig hé Weet iemand iets leuks te vertellen of om te doen? |
| reactie 65
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Laatste schoolexamen gehad. Nu hoef ik nooit meer naar school, behalve dan voor enkele administratieve dingen (toetsen inzien etc.). |
| reactie 66
|
|
|
Leuk Bart, hopelijk heb je je examens goed gedaan |
| reactie 67
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Ik heb add EN adhd volgens mijn leraren. Ik moest op 1 april 3 uur lang als straf opschrijven: ik ben een h en ik ben niet slim. Ik ben niks. Na een paar zinnen viel ik in slaap. Waarom ik straf kreeg; ik zei als 1 april grap tegen mijn lerares engels; ik ben zwanger van je man. Dat viel niet goed. |
| reactie 68
|
|
|
Vreemd Kamilla, want daarnet was je nog afgestudeerd... |
| reactie 69
|
|
|
Arhg, Summer, Depri, wat dan ook, ga weg, verziek andermans site -,- En denk na voor je verder gaat liegen |
| reactie 70
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Typische 'Summer/Depri'-reacties |
| reactie 71
|
|
|
Nathan, inderdaad -.- Nahh, muziek luisteren. Blijven luisteren. Niets doen. |
| reactie 72
|
|
|
Hoe bedoel je verziek andermans site? Dit heet toch praatje slaan? Ik vertel gewoon iets, klaar Als jij dat raar vind, kan ik niets aan doen. |
| reactie 73
|
|
|
Damn, je wilt echt wel volhouden dat je een lief meisje bent he ? Je verstikt in je eigen leugens en je ben gewoon zoals alle vorige jij-s. Ja, het is Praatje Slaan, maar je let nog wel net op met wat je zegt enzo, ik zeg ook niet ALLES wat ik denk/wil zeggen over mensen/mezelf, .. |
| reactie 74
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ja Esmée, ik heb echt een nieuwe liefde _ Ik kan echt niet meer volgen wie wie is ;P Summer, depri, nora of zow iets, en nu kamilla of wa? |
| reactie 75
|
|
|
??? Jij probeert mij voor schut te zetten bij je vrienden he We kunnen beter niet tegen elkaar praten jij en ik. Straks val je me nog lichamelijk aan. |
| Naar boven | |