Huiskamer: Praatje Slaan [9]
| reactie 46
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Mooie gevulde dag dus |
| reactie 47
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
Ja _ I loveee Bent Van Looy Dit is toch geweldig: www.youtube.com/watch?v=_APXWdaX23E www.youtube.com/watch?v=0chMOJ5qUrk www.youtube.com/watch?v=rytiv2ZfYvA |
| reactie 48
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Aardige melodietjes |
| reactie 49
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1657 |
JA |
| reactie 50
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Emma .. Nieuwe liefde ? Ik ben pas een uur wakker, mijn stem doet pijn en ik heb honger xD Nah, stem kan me gestolen worden, ik ben best dom bzig want ik ben al een uur aan het meezingen met de muziek op de radio. Al vind ik het niet eens goed ;S Okay, schema voor vandaag: Eten, niets doen, muziek luisteren, niets doen, muziek luisteren, Skypen, niets doen, .. Yes, beste dag ooit |
| reactie 51
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Mwhaha. Ik vind mezelf echt zooo grappig. Lees ik sommige reacties hier wordt ik weer chagarijnig. |
| reactie 52
|
|
|
Yep, Kamilla is Summer, 100% zeker - "Zoek een sociaal leven !" Ik haat mensen |
| reactie 53
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 93 |
Hé Esmée, love you Hoe gaat het met iedereen? |
| reactie 54
|
|
|
Hé Flynn, die kwam random .. Het gaat slecht met me. Een uur tegen mijn moeder lopen roepen, omdat ze vind dat ik meer sociaal moet zijn. Nu moet ik verplicht zaterdag met iemand iets doen. Nah, dat vind ik niet bijzonder rg, ik ga graag iets doen met mensen, maar waar moet ik over praten, ik heb geen leven buiten bands -.- |
| reactie 55
|
|
|
Echt wel! Always remember to smile |
| reactie 56
|
|
|
Nah, waarschijnlijk, maar ik heb net een rotdag uitgekozen, ben al een hele week aan het balen voor de 5 de Ik lach bijna altijd, maar meestal zo fake dat iedereen het merkt. “Never give up. There is always hope, there is always life. You’ve just gotta open your heart to it. Live in love.†-Austin Carlile |
| reactie 57
|
|
|
Niet zo negatief |
| reactie 58
|
|
|
En de sterfdatum van de man die mijn leven redde. |
| reactie 59
|
|
|
Heftig... Zou ik mogen vragen wat er is gebeurd? Als je dat niet wilt, is het niet erg hoor! |
| reactie 60
|
|
|
Wacht, ik was onduidelijk, mijn fout, zaterdag is het twintig jaar geleden dat hij zelfmoord heeft gepleegd. Kurt Cobain :-/ Zijn stem en gewoon Nirvana hebben me echt vaak gered (buiten de hulp die ik van andere mensen kreeg) |
| Naar boven | |