Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 1006
|
|
|---|---|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Dat wel ja Slimme keuze om het als compliment op te vatten (was ook zo bedoeld hoor). Wees gerust, ik doe ook geen Latijn. Heb ik al 2 jaar opgegeven |
| reactie 1007
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 93 |
Haha, ben o zo slim |
| reactie 1008
|
|
|
Ermee beginnen valt wel mee Het probleem is dat je dat ook moet volhouden En ik was te lui om voor Latijn te leren en daardoor kon ik dat op den duur niet meer, dus ben ik maar gestopt |
| reactie 1009
|
|
|
Tja, luiheid komt met de jaren |
| reactie 1010
|
|
|
Bartart Berichten: 262 |
Ik baal zelf wel dat ik latijn heb laten vallen. Aan de andere kant ben ik ook weer heel blij dat ik Duits heb. Het liefst had ik gewoon een extra vak gehad... Al moet ik toegeven dat ik toen der tijd nog lang niet de motivatie had die ik nu heb :p |
| reactie 1011
|
|
|
Haha, tja... Maar ga, moet nog wat klusjes opknappen xD Byebye! |
| reactie 1012
|
|
|
Flynn, ik heb tot het 4de jaar Latijn-wiskunde gedaan en nu doe ik wetenschappen-wiskunde (6de jaar) |
| reactie 1013
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Engels, dat vind ik al moeilijk |
| reactie 1014
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Toen ik in de eerste klas zat was mijn mentrix verliefd op mij en ik op mijn leraar bio. Pfff, ik wist niet dat zij verliefd op mij was pas jaren later kwam ik er achter. Dit is geen grap jongens. Ik heb al sinds gr 8 een crush op mijn leraren. Ik ken ze nog allemaal bij naam en al. |
| reactie 1015
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik snap nu wat er bedoeld wordt met 'For every dark night there's a brighter day' Ik denk niet dat mijn dag nog beter kon |
| reactie 1016
|
|
|
kamilla1 Berichten: 220 |
Ik ben ziek. |
| reactie 1017
|
|
|
Ben ik de enige die denkt dat er iemand een vierde account heeft .. ? |
| reactie 1018
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Je bent niet de enige Esmée |
| reactie 1019
|
|
|
Hoeveel accounts komen er nog dan ;o - "Life is good, life is great, Follow your heart and never hate, Break the rules, stand apart, Ignore your head, and follow your heart .." ~ Ashley Purdy |
| reactie 1020
|
|
|
Goedemiddag! Welke oen trapt er dan ook nog in d grap: je veter zit los... |
| Naar boven | |