Huiskamer: Praatje Slaan [8]
| reactie 991
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 93 |
:o Dat heb ik echt nog nooit gehoord Esmée, eigenlijk best grappig, ken alleen mensen die Esmee heten zonder streepje |
| reactie 992
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ik weet niet of het zomerexamen heet, ik noem het gewoon 'stomme tij die zo snel mogenlijk gedaan moet zijn' :s Flynn, ik ken maar 1 andere Esmée, en die is ook met accent |
| reactie 993
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Toch hebben ze in Nederland ook examen deze week Zometeen weer Ivriet (Hebreeuws) les, na 2 weken vrij |
| reactie 994
|
|
|
Haha zo grappig xD Volgens mij ben ik de enige die het grappig vind, gebeurd trouwens wel vaker dat ik de enige ben die ergens om moet lachen. En dan moet ik meestal nog wat harder lachen omdat ik dan alleen lach en iedereen me aan kijkt Ajoh, ben nog nooit een Flynn met 'y' tegen het lijf gelopen |
| reactie 995
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Ja echte geiten. We hebben ALLES dichtgebouwd en nog ontsnappen die verdomde beesten het is zo irritant als jij je paard probeert te longeren en die geiten lopen de weg op enzo -_-. Nu heeft stip dus helemaal niet bewogen. Nouja morgen dan maar |
| reactie 996
|
|
|
Ik snap nog steeds niet hoe je Hebreeuws kunt :') Ik ben al bij dat mijn Frans lukt Mandy, mhahaha xD |
| reactie 997
|
|
|
Paarden |
| reactie 998
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Ik enkel kerstexamens en paasexamens Maar ik heb wel vrijaf donderdag, omdat de leerkrachten over de andere leerlingen moeten delibereren en onze studiekeuze voor volgend jaar gaan bespreken |
| reactie 999
|
|
|
Ik heb paard gereden, ben gestopt nadat ik tegen een muur gesmeten ben ;s |
| reactie 1000
|
|
|
Slimme beesten dan Ik ken geen Hebreeuws, is net Arabisch voor mij |
| reactie 1001
|
|
|
Oei, ik liep een pagina achter precies Paarden, coole beesten Hebreeuws, geen beginnen aan |
| reactie 1002
|
|
|
Valt niet mee, die tekens |
| reactie 1003
|
|
|
Ik houd het bij Nederlands en Engels, al ingewikkeld genoeg voor mij |
| reactie 1004
|
|
|
En Frans en Duits? |
| reactie 1005
|
|
|
Latijn? Ben ik niet slim genoeg voor joh! Btw, ik vat het wel op als een compliment, ik kom intelligent over |
| Naar boven | |