Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 1021
|
|
|---|---|
|
Bartart Berichten: 262 |
Maar Holika Dahan bevat niks omtrent verf en modder naar mijn weten. Volgens mij lult Summer gewoon maar wat. |
| reactie 1022
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Het ritueel bevat het verbranden van een geplante holika. Tijdens de Holika-ceremonie loopt iedereen rond het vuur onder het roepen van verwensingen aan het kwaad. Ook werpt men rijstkorrels, aarde en stenen in het vuur om alle slechte gedachten en gewoonten te verbranden. Net zoveel verf als deze site dus |
| reactie 1023
|
|
|
Het is een overwinningsfeest, niks te maken met het reinigen van je ziel |
| reactie 1024
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Oh Summer ga op een ander liegen ! Als je een man hebt, dan zou je verwachten dat jij oud genoeg bent mensen niet als een drie jarige peuter met scheldproblemen uit te zitten schelden. Ga toch door. En Esmée, Bart, Patros, Lotte, .. klinkt allemaal beter als jou naam. Ga je je vriendinnetje depri nog eens inloggen misschien ?! OHNEE jullie zijn hetzelfde. Je zit me tot hier *wijst boven hoofd* ahrgh -.- -Sorry iedereen buiten Summer, maar genoeg is genoeg. |
| reactie 1025
|
|
|
Voor jou ben ik een buitenlander ja. Ik kom van je buurland |
| reactie 1026
|
|
|
Zegt de 'echte Nederlander' die toch met buitenlandse feesten meedoet waar ze niet eens wat van weet -.- - Als jij denkt dat Friesland een op zich zelf staand land is, ja, dan ben ik een buitenlander. - "Alleen Bart" verliefd op hem ofzo? |
| reactie 1027
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Summer jij zet jezelf echt zwaar voor gek en elke keer maak je me weer vreselijk aan het lachen xD Maar sorry ik ben toch echt nederlands, jammerrrr |
| reactie 1028
|
|
|
Waar woon je trouwens Mandy? |
| reactie 1029
|
|
|
Nah zodadelijk natuurwetenschappen |
| reactie 1030
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
En dan nog, zijn we allemaal buitenlanders, wo cares?! Mandy, ben het met je eens, moet er ook weer elke keer om lachen xD En, hoe was het Esmée?! |
| reactie 1031
|
|
|
Wel, het viel wel mee, 55/60 voor mijn maandelijsk werkrapport .. Alleen vrees ik erg voor mijn atitude, ik ben de laatste tijd best grof geweest tegen de lerares :-/ |
| reactie 1032
|
|
|
tja, je weet in ieder geval waarom, maar succes ermee! Misschien dat het helpt als je je excuses aan d'r aanbiedt?! Ik ben van een 3 naar een 4,5 voor Nederlands gegaan dus ben er erg blij mee |
| reactie 1033
|
|
|
Gefeliciteerd Maar het is toch te laat. Kan me niet schelen, beter 1 atitude onvoldoende als 13 zoals iemand uit mijn klas .. |
| reactie 1034
|
|
|
Owww... Dan ben je niet bepaald lkkr bezig |
| reactie 1035
|
|
|
Morgen 1 toets, we hebben toetsvrije week ;D |