Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 661
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik heb vanochtend m'n ontbijt eruit gegooid, gaat niet lukken :/ |
| reactie 662
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ahuw, Suc666 Patros ^^ - Vandaag maar tegen dat meisje zeggen dat ze me gerust moet laten :-/ - Een TV-radio die Slipknot and Lamb of God speelt o.o mijn zender eindelijk gevonden |
| reactie 663
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Thnx ^^ - Is dat n locale zender? Please say no... |
| reactie 664
|
|
|
Weet ik niet, het is in ieder geval een Nederlandse of Belgische zender. Maar nu moet ik naar de les, viering en nog les :-/ |
| reactie 665
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Zo, heerlijke dag vandaag. Net naar de bank geweest om te regelen dat ik buiten Europa kan pinnen. Straks nog even sandalen kopen en wat korte broeken. En wat mij betreft, laat IL maar komen, morgenavond |
| reactie 666
|
|
|
De dag viel wel mee, Powerpoint Kurt Cobain gedaan, klasgenoten toonden interesse Maar bij een Powerpoint over Avicci vertelde het meisje dat Wake Me Up geschreven is over een meisje dat anders was, en dat anders niet goed is. Wel, ik zag en voelde iedereen naar me kijken .. En ik hoorde 'Esmée' gefluisterd worden tussen klasgenoten. - Zodadelijk naar de academie, ben benieuwd wat de lerares van de Oliver Sykes hals gaat zeggen :'3 |
| reactie 667
|
|
|
Nou nou |
| reactie 668
|
|
|
Het is goed gegaan, absoluut, buiten een klein probleempje met de naam en de foto die over elkaar zaten, maar oke En dankje, ik vertrek in een paar minuten denk ik |
| reactie 669
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Oke, Esmée, we hadden het gisteren over Kurt Cobain, right?! Loop ik vanmorgen het wiskunde lokaal in en wat voor poster hangt daar?! 3x raden... Hallo trouwens |
| reactie 670
|
|
|
Hallo |
| reactie 671
|
|
|
Zeg dat niet nog eens |
| reactie 672
|
|
|
Nee, liever niet |
| reactie 673
|
|
|
Haha, bestond dat maar xD... Maar ga, hw maken... |
| reactie 674
|
|
|
Veel succes dan |
| reactie 675
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Huiswerk maken, daar doe ik niet aan mee! Poetsvrouw, het lijkt me een fantastische job |
| Naar boven | |