Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 631
|
|
|---|---|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik haat 1D niet, ik vind de muziek gewoon slecht :$ |
| reactie 632
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Ja, hoor Evi, sorry ^^ Ik zal erop letten dat ik niemand meer beledig met muziek, sorry :-/ Maar is er iemand die Justin Bieber echt leuk vind, want ik heb een beetje ene hekel aan hem, sorry voor Beliebers, maar hij wei dat hij de Kurt Cobain van onze generatie was, dat heb ik hem nooit kunnen vergeven, sorry :$ |
| reactie 633
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Haha, Esmée... Ben trouwens weer terug, moest eten en dat moet tegenwoordig met zijn allen aan tafel... |
| reactie 634
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Geen probleem hoor Esmée, ik vind het fijn dat je er toch rekening mee houdt En ieder heeft zijn eigen mening eh - Was het lekker en gezellig, Lisanne? - Morgen ga ik met school op uitstap naar het fort van Breendonk |
| reactie 635
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Goedenavond iedereen, alles goed hier? |
| reactie 636
|
|
|
Lisanne, tegenwoordig doe ik het juist vaker en vaker alleen Ik eet gewoon op abnormale uren, ik heb nooit honger, dus zit ik meestal alleen, maar dat is oke - Mijn zus deed vervelend, en voor ik iets kon zeggen riep mijn vader dat ze me mezelf moest laten zijn, dat was .. Zo lief xD Maar dan moet hij dat ook doen -,- |
| reactie 637
|
|
|
Esmée, ik at vroeger ook altijd alleen, niemand die dan vindt dat je veel of weinig eet. Maar hier moeten we met zijn allen eten... Goed voor onze band... Echt gelul gewoon maarja Evi, was best lekker! |
| reactie 638
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Persoonlijk vind ik samen eten wel leuk, ik vind dat gezelliger dan alleen |
| reactie 639
|
|
|
Samen eten oke, wachten tot iedereen klaar is met eten, ook oke, maar 'napraten' vergeet het. Ik moet paardrijden |
| reactie 640
|
|
|
Rijdse! Vind het praten tijdens het eten zo irritant... En ze letten hier dan zo op wat ik eet en doe |
| reactie 641
|
|
|
Eet je misschien te weinig, Lisanne? Hebben ze reden om daarop te letten? (Dit is zeker niet aanvallend bedoeld en als je hier niet op wilt antwoorden, ook goed hoor |
| reactie 642
|
|
|
Heb vroeger een eetstoornis gehad, maar ben daar nu wel overheen. (Eet terwijl ik dit typ een reep chocola |
| reactie 643
|
|
|
Ah, vandaar. Een goede vriendin van mij heeft ook een eetstoornis gehad dus ik snap wel een beetje dat dat ook nog in het achterhoofd van je ouders speelt. Veel succes met hen in ieder geval! En laat die reep chocola je smaken, ik ben ondertussen spritskoeken aan het eten |
| reactie 644
|
|
|
Haha, stel snoepkonten die we zijn (het zijn trouwens niet eens mijn ouders...) |
| reactie 645
|
|
|
Yehj ik mag stoppen met paardrijden, in plaats van over 4 weken Eetstoornis klinkt zo akelig :-/ |
| Naar boven | |