Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 691
|
|
|---|---|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Esmée, bereid je maar al voor op erger - Patros, ik ben allesbehalve een technisch genie, dus ik heb ook geen flauw idee, sorry |
| reactie 692
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
Jehp, eerstejaar. Maar defenities leer ik nooit :s Ik ken alleen het Axioma van Euclides of zoiets en dat is het dan ook xD In ieder geval, wacht nog maar even met dat derdejaar - Patros, yep, dat is gewoon echt superstom, maar oke, ik ben toch klaar. - Gisteren las ik een boek om even alle Bloody Mary nest te vergeten, raad eenw wat ze in het boek doen ? -,- Bloody Mary oproepen. Ik had echt even iets van dit moet een grap zijn. |
| reactie 693
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Wat zijn negatieve en positieve breuken eig? |
| reactie 694
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Kwadratische en lineaire verbanden, parabolen en boogdiagrammen, tangens, sinus, cosinus, formule rekenen, ruimte rekenen, grafieken en tabellen maken en berekenen - Een deel wat je nog gaat krijgen... Is het ook. Ik vind t wel grappig |
| reactie 695
|
|
|
Nathan ! o.o -10/100 is een negatieve breuk, 10/100 is een positieve breuk. °°°°° Patros, jeej .. -,- |
| reactie 696
|
|
|
Wij zijn nu bezig met ruimtemeetkunde: parametervergelijkingen, carthesiaanse vergelijkingen, de ligging van rechten en vlakken tov elkaar onderzoeken door stelsels en matrices te gebruiken. Ook niet zo leuk - Positieve en negatieve breuken zijn... ja, het woord zegt het zelf (1/2)-(3/5) bijvoorbeeld |
| reactie 697
|
|
|
Aha zo, tja ben nooit goed geweest in wiskunde. Trouwens, ik heb nooit gehoord van positieve en negatieve breuken |
| reactie 698
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Ik kies ook niet uit wat ik moet maken bij wiskunde -,- |
| reactie 699
|
|
|
Stop allemaal, zodadelijk wil ik nog blijven zitten :-/ Nathan, dan nog |
| reactie 700
|
|
|
Ben niet eens goed in keersommen en delen door |
| reactie 701
|
|
|
Wat zijn keersommen? Bedoel je vermenigvuldigen? - Esmée, komt goed hoor |
| reactie 702
|
|
|
Evi, daar vrees ik voor xD |
| reactie 703
|
|
|
Ja, vermenigvuldigen |
| reactie 704
|
|
|
liezai Berichten: 1164 |
Heey, kom jullie weer eens lastig vallen xD positieve en negatieve breuken?! Nop sorry niet echt mijn straatje |
| reactie 705
|
|
|
Pfieuw, ben ik toch niet de enige |
| Naar boven | |