Huiskamer: Praatje Slaan [7]
| reactie 376
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4562 |
:$ dankje, het is best wel lastig want het ligt zo kortbij, een kamer verder .. maar dan kras ik door de woorden en namen, en dan dood ik het vertrouwen, zo voelt het, en ik ga het niet afwassen omdat ik dan geen reden heb. Ik moet krassen, maar ik wil niet na de Vic Fuentes foto en na de post die ik net schreef ;-; het is zo moeilijk .. maar ik moet volhouden .. |
| reactie 377
|
|
|
Patros-Fibros Berichten: 4572 |
Als ik echt wil snijden, dan denk ik aan jou. Zonder jou zou er niet veel plek meer zijn voor een kras of litteken. Als ik dan snij voelt het alsof ik niet op mezelf snij of kras, maar dat ik dat dan bij jou doe. Jij noemt ons My Fighters, maar jij moet vechten voor ons. Wij vechten voor jou, dan moet jij voor ons vechten. En als er iets is kun je me altijd messagen, voor jou is het nooit te laat voor mij. - Alleen via fb-message kan ik altijd horen dat je iets stuurt, anders moet je onnodig kang wachten |
| reactie 378
|
|
|
Dat maakte me aan het huilen - Dankje, dat zal ik zeker doen. - Oke, ik heb veels te weinig geslapen .. 5 uur maar :-/ |
| reactie 379
|
|
|
mandy2468 Berichten: 410 |
Esmée voel je je wel weer beter? Weet je wat ook kan helpen? Nagellak remover op je arm doen. Dat helpt bij mij wel eens |
| reactie 380
|
|
|
Ik ook zoiets. Had niet in de gaten dat het al zo laat was :-/ - K verveel me echt kapot -,- |
| reactie 381
|
|
|
Springbok96 Berichten: 447 |
Haha, Patros toch Moet je iets leuks gaan doen |
| reactie 382
|
|
|
Mandy, het gaat wel, enkel echt stikkapot, tot drie uur op m'n mobie gezeten, en een nachtmerrie, dus ik heb echt energiedrank nodig :3 Mijn posters hangen op, vader komt kamer binnen, wijst op de BVB poster en zegt: "Die gasten kijken vreemd." Maar oke, ik ben blij ermee Plots merk ik op dat ik serieus te oud ben voor teddyberen, allemaal weg ermee, ze nemen enkel plaats in. Had ik serieus al veel eerder moeten doen. Mijn kat komt mijn kamer niet meer in nu met de BVB poster, ze is bang xD |
| reactie 383
|
|
|
jorinda Berichten: 486 |
Vecht voor mij Esmée! ♥ |
| reactie 384
|
|
|
Alles voor jou Jorinda <3 |
| reactie 385
|
|
|
Ik weet niks om ts doen -,- - En hoe vreemd stond het gezicht van je vader? - Ik heb alleen maar kutdromen, je raakt er aan gewend... - Mijn zus haar nieuwe wekker op haar mobiel: Wake me up-Avicii -,- |
| reactie 386
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Blijf je ook doorvechten Jorinda? Hoe is het weer in Friesland, ga lekker naar buiten toe, als het goed weer is. Altijd leuk toch? |
| reactie 387
|
|
|
Het gezicht van mijn vader was tien keer zo erg als Jake's gezicht - Het is saai buiten, ik hou niet van buiten xD Ik lach wel met mijn zus, ze is tegen de kat aan het praten |
| reactie 388
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3539 |
Leuk, tja, huisdieren hebben ook aandacht nodig |
| reactie 389
|
|
|
Volgens mij is haar zus ook een huisdier - Het waait nogal hier. En ik mag niet veel bezig zijn -,- - Versterkergat van mijn gitaar begint los te raken, heb ik weer -,- |
| reactie 390
|
|
|
Whaha, ja dat is ze xD Als ik mijn koptelefoon op heb, slaat ze om mijn scherm, met tegenzin alles op pauze zetten, dan lusiter ik en zegt ze simpelweg: "Ben ik een hond?" Dan heb je toch echt zijn even te meppen -,- - Mijn moeder is echt zo .. Pff -,- "Ik haat screamo niet, Sleeping Without Sirens vind ik goed ! Ze zijn best luid." 'Het is Sleeping With Sirens, en luid, kom op, luister Suicide Silence.' "Zijn die zachter dan ?" Kan ik een schoen krijgen om te gooien -,- |
| Naar boven | |